rel_news

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی ورودی بهمن ماه 1400

  • 1400/10/21 - 08:40
  • 2552
  • NIAFAM_newsCode : 49258
  • NIAFAM_newsGroup : اطلاعیه‌‌

کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی ورودی بهمن ماه 1400 لازم است طبق برنامه زمان بندی زیر جهت تکمیل مراحل ثبت نام و تحویل مدارک، به وب سایت دانشگاه مراجعه نمایند. لطفاً ضمن مطالعه دقیق مطالب این صفحه و لینک‌های مربوطه، مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانید.

بسمه تعالی

دانشجوی عزیز

 

موفقیت شما را در ورود به دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک گفته و حضورتان را در جمع دانشجویان پرتلاش این دانشگاه گرامی می‌داریم. لطفاً ضمن مطالعه دقیق مطالب این صفحه و لینک‌های مربوطه، مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانید:

 

کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته فوریتهای پزشکی ورودی بهمن ماه 1400 لازم است طبق برنامه زمان‌بندی زیر جهت تکمیل مراحل ثبت نام و تحویل مدارک، به وب‌سایت دانشگاه مراجعه نمایند:

 

ثبت نام اینترنتی

چهارشنبه تا شنبه 1400/10/22 الی 1400/10/25

ثبت نام حضوری

سه شنبه  1400/10/28  ساعت 8 الی 12


آدرس دانشگاه: قم، خیابان ساحلی، دانشگاه علوم پزشکی قم، طبقه دوم، اداره خدمات آموزشی،

توضیحات:

    ثبت نام شما پس از تایید دریافت مدارک ارسال شده به دانشگاه قطعی خواهد شد. لذا، عدم ارسال مدارک و عدم تایید دریافت آن، حتی اگر ثبت نام اینترنتی انجام داده باشید، به منزله انصراف است.

 

مدارک لازم جهت تحویل حضوری:

مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان رشته­ های کارشناسی ناپیوسته به دانشگاه ارایه نمایند:

در صورت فقدان هر یک از مدارک فوق الذکر به هیچ عنوان ثبت نام انجام نخواهد شد.

اصل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و گواهی پایان طرح یا معافیت از طرح نیروی انسانی در مراجعه حضوری بررسی خواهد شد و چنانچه مغایرتی با تصویر ارسالی داشته باشد قبولی لغو می­‌‌گردد.

عدم حضور در دانشگاه جهت ثبت نام حضوری و تحویل مدارک به منزله انصراف از تحصیل می باشد.

توضیحات مهم:

    انتخاب واحد در نخستین نیمسال تحصیلی، توسط دانشگاه و پس از تایید مدارک پستی انجام  می ­شود.

    همچنان که از طریق دفترچه انتخاب رشته و سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور، به آگاهی رسیده است، دانشگاه علوم پزشکی قم تعهدی در قبال ارائه خوابگاه به دانشجویان نداشته و واگذاری خوابگاه، در صورت وجود ظرفیت مازاد، بر اساس اولویت‌های تعیین شده و به صورت محدود، صورت خواهد گرفت.

        هر گونه توضیح لازم از طریق وب سایت دانشگاه به آگاهی دانشجویان و پذیرفته شدگان عزیز خواهد رسید.

 

              قبل از شروع ثبت نام اینترنتی مدارک ذیل را اسکن نمایید:

              حجم: 70 کیلو بایت

              انداره: 300*400 پیکسل

 

  • صفحات اول و دوم شناسنامه
  • کارت ملی (پشت و رو )
  • یک قطعه عکس 4*3
  • کارت پایان خدمت و یا معافیت از آن
  • موافقت نامه بی قید  و شرط محل کار یا موافقت نامه مرخصی
  • مدرک دانشنامه یا گواهی موقت پایان دوره کاردانی
  • گواهی پایان طرح یا معافیت از طرح نیروی انسانی
  • تسویه حساب با صندوق رفاه
  • اصل فیش واریزی جهت دانشجویان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز)
  • اصل فرم­های آموزشی و فرهنگی و دانشجویی
  • اصل رسید پستی درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقطع قبلی از دانشگاه محل تحصیل قبلی(دانلود فرم)

شماره تماس جهت پاسخگویی

 

شهریه

02531071397

02531071396

نظام وظیفه

02531071397

02531071398

بارگزاری اطلاعات  و انتخاب واحد

02531071312

02531071314

دریافت مدارک

02531071311

 

امور دانشجویی و فرهنگی

02531971502

02531971503

 

شروع ثبت نام اینترنتی

 

شروع کلاس­ها: شنبه 7 اسفندماه 1400

راهنمای استفاده از سامانه نوید

email.com@شماره دانشجویی

نام کاربری نوید

Sp123456

رمز ورود

 

{author_name}
NIAFAM_imageAuthor :

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید