همایش حفظ حیات جنین وپیشگیری از سقط جنین

روز یکشنبه مورخ 1403/07/22 در محل سالن همایش شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی قم، همایش حفظ حیات جنین و پیشگیری از سقط جنین  در قالب آموزش مداوم وبه همت معاونت درمان دانشگاه برگزار گردید.

شرکت کنندگان در این همایش جمعی از متخصصین زنان و زایمان، پزشکان عمومی  و ماماهای دارای دفتر کار در سطح استان و نیز نمایندگانی از معاونت درمان  و بهداشت استان بودند.

سین برنامه‌های این همایش به شرح ذیل انجام پذیرفت:

1. نمایش فیلم مستند خونریزی با سخنرانی خانم دکتر سکینه سادات لطیفی (متخصص زنان و زایمان و عضو هیأت علمی) و بررسی زوایای مختلف پزشکی با موضوع سقط و چالش‌های مرتبط با سقط قانونی، تبیین نقش وزارت بهداشت و درمان در خصوص سقط جنین.

2. سخنرانی آقای دکتر محمد افراسیابی (معاون محترم مدیریت امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی قم) و طرح مفاد قانونی سقط جنین و قوانین کیفری و مجازات  سقط در راستای ماده ۵۶ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده.

3. سخنرانی خانم دکتر عطیه سادات دانش (متخصص طب سنتی و عضو هیأت علمی)  و بررسی داروها و مواد غذایی  از نگاه طب سنتی در ایجاد سقط جنین.

4. سخنران آخر، آقای دکتر رضایی آدریانی با بررسی سقط از منظر اخلاق پزشکی  با تاکید بر مجازات تعیین شده قانون جوانی جمعیت برای افراد متخلف.

 

 

 

 

***************************************************

پاسداشت و تکریم مقام شامخ شهدا

در روز چهارشنبه مورخ 18/07/1403 مدیر محترم امور حقوقی، معاون محترم ایشان و جمعی از کارشناسان امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی قم نمایندگانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیدار خانواده معزز و معظم شهدای استان قم رفتند.

در این دیدار جناب آقای کردی مدیر محترم امور حقوقی این دانشگاه، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بر لزوم پاسداشت و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید داشتند.

در این دیدارها از خانواده معظم شهیدان ناصر یزدی الاصل، علی رضا خیرخواه، احمد صحفی و مسلم بیطرفان تجلیل شد.

 

 

 

***************************************************

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از مسئولان دستگاه قضا

به مناسبت هفته قوه قضاییه، در روز یکشنبه مورخ 1403/04/10 ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی قم جناب آقای دکتر مصری به همراه مدیر امور حقوقی جناب آقای کردی و نیز معاون درمان جناب آقای دکتر محبی، دیدارهایی با ریاست محترم کل دادگستری استان حضرت حجت الاسلام مظفری، ریاست محترم کل دادگستری شهرستان قم جناب آقای منتهائی و نیز مدیرکل محترم اداره ثبت استان جناب آقای جوانی  داشتند.

در این دیدار ابتدا جناب آقای دکتر مصری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی‌دریغ دستگاه قضا در جهت پیش‌برد اهداف نظام سلامت استان، گزارشی کلی از فعالیت‌های مستمر دانشگاه علوم پزشکی را تقدیم حضور ایشان نمود. در ادامه ایشان، در راستای هم‌افزایی هرچه بیشتر طرفین نسبت به حوزه سلامت، در خصوص مشروبات الکلی و مضرات آن، پیشنهاداتی ارائه نمودند

حجت الاسلام مظفری نیز در این جلسه با اشاره به تلاش های جامعه سلامت گفتند: خدمات ارزشمند درمانی و بهداشتی در استان بر کسی پوشیده نیست که همواره شاهد این خدمات هستیم. ایشان در ادامه بیان داشتند که به منظور پیشگیری و آگاهی رسانی به عموم جامعه، کارگروهی تخصصی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و افراد ذی‌مدخل تشکیل گردد و نیز اعلام نمودند که نسبت به اجرایی شدن پیشنهاد موصوف هرگونه اقدامی از طرف دستگاه قضا متصور باشد اعمال می‌گردد.

 

 

در پایان این دیدار جناب آقای دکتر مصری ضمن تقدیر و تشکر مجدد از زحمات و پیگیری‌های امور مربوط به حوزه سلامت توسط دستگاه قضایی استان، با اهدای لوح تقدیر به این عزیزان آئین ختم جلسه را به جا آوردند.

 

 

 

 

***************************************************

برگزاری اولین ستاد فرعی مستندسازی اموال غیر منقول دانشگاه علوم پزشکی قم در سال١۴٠٣

در روز چهارشنبه مورخ بیست و ششم اردیبهشت ماه سال 1403 اولین جلسه ستاد فرعی مستندسازی اموال غیر منقول دانشگاه علوم پزشکی قم در حوزه ریاست (سالن شهید مطهری) برگزار با اعضای ستاد برگزار شد. در ابتدای جلسه گزارشی کاملی از اقدامات صورت گرفته در حوزه املاک در ماه جاری ارائه شد.

 

در ادامه تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

١. تعیین و تکلیف خانه بهداشت روستای سیرو.

٢. تعیین و تکلیف عرصه مرکز خدمات جامع سلامت شهید آوینی.

٣. زمین معوض عرصه در مسیر ایستگاه متروی مجتمع خیرین سلامت.

۴. تأمین اعتبار هزینه صدور اسناد املاک دانشگاه.

۵. بررسی درخواست متولی موقوفه زایشگاه الزهرا

۶. لزوم اخذ گواهی پایان کار جهت صدور اسناد مالکیت مراکز دارای قرارداد واگذاری زمین.

 

 

 

 

 

***************************************************

تشکیل جلسه کارگروه رفع اختلاف ماده 15 قانون اصلاح قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری :
 
روز شنبه مورخ هشتم اردیبهشت ماه سال 1403 ششمین جلسه کارگروه رفع اختلاف با حضور ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی قم جناب آقای دکتر مصری، مدیریت محترم امور حقوقی جناب آقای کردی و معاون ایشان آقای افراسیابی، سرپرست محترم مدیریت منابع انسانی دانشگاه جناب آقای خاکیان و نیز دبیر کمیته فرعی جناب آقای عربشاهی در محل دفتر ریاست دانشگاه تشکیل شد. در این جلسه تعداد هجده درخواست، با موضوعات تبدیل وضعیت استخدام، اصلاح حکم کارگزینی و... مورد بررسی قرار گرفت.
 
 
در این جلسه ابتدا ریاست محترم دانشگاه و رئیس کارگروه حل اختلاف داخلی دانشگاه جناب آقای دکتر مهدی مصری در خصوص پاره‌ای از موضوعات مورد طرح که عمده شکایات را شامل می‌شود مانند اجرای قانون ارتقاء و بهره‌وری کارکنان اورژانس 115، هزینه ایاب و ذهاب این پرسنل و تبدیل وضعیت ایثارگران و... توضیحاتی بیان نموده و نظراتی در خصوص پاسخ به این شکایات و اجابت خواسته شاکیان بیان داشتند.
 
 

 

 

 

 

***************************************************
بازدید دبیر محترم مدیریت‌های حقوقی قطب ششم از مدیریت امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی قم :
 
پیرو هماهنگی های بعمل آمده در راستای بازدید از زیر مجموعه های قطب ششم حقوقی، دبیر محترم ارزیابی عملکرد قطب ششم جناب آقای سید جواد رضایی و هیأت همراه ایشان در روز دوشنبه مورخ بیست و هفتم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ از مدیریت امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم بازدید بعمل آوردند.
 
 
 
در لحضات نخستین حضور دبیر محترم قطب ششم، ابتدا جناب آقای رضا کردی مدیریت محترم امور حقوقی دانشگاه توضیحات کلی راجع به نحوه عملکرد این مدیریت و چگونگی پیگیری امور محوله (در واحدهای دعاوی، دیوان عدالت، املاک و مستغلات و امور قراردادها) به ایشان ارائه نموده و در ادامه آقای رضایی اهمیت جایگاه مدیریت‌های حقوقی دانشگاه، در انجام کلیه امور مرتبط با حوزه‌های مختلف را مورد تاکید قرار داده و خاطر نشان کرد که مدیریت امور حقوقی دانشگاه ظرفیت بالایی جهت پیشبرد اهداف دانشگاه‌ها داشته که هم رئیاست دانشگاه و هم سایر معاونت‌های وابسته، می‌توانند از این ظرفیت بهره لازم را ببرند.
 
 
 
در ادامه، آقای رضایی و هیأت همراهشان با حضور آقای کردی به واحد املاک حضور یافتند که در این واحد ابتدا مدیر محترم حقوقی گزارش کلی راجع به همکاران واحد و نحوه فعالیتشان بیان نموده و در ادامه بیانات ایشان، آقای محمدحسن سعیدی مسئول محترم واحد املاک و مستغلات توضیحات تکمیلی راجع به این واحد و نحوه ثبت و بایگانی اسناد مربوطه را ابلاغ نمودند.
 
 
 
 
در مرحله بعدی بازدید دبیر قطب ششم، ایشان به واحد قراردادها مراجعه نموده و مجددا در ابتدای امر جناب آقای کردی توضیحات کلی در مورد نحوه فعالیت همکاران این واحد ارائه نموده و در تکمیل سخنان ایشان آقای رضایی سوالاتی را مطرح نمودند که همکاران محترم به صورت جزئی و کامل پاسخ‌های مربوطه را ارائه نموده و در آخر چند نمونه از قراردادهای مهمی که در این واحد تهیه و تنظیم شده است را بررسی نمودند.
 
 
 
 
 
در مرحله پایانی بازدید دبیر محترم قطب ششم، هیأت ارزیابی کننده به همراه جناب آقای کردی در دفتر ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی قم جناب آقای دکتر مهدی مصری دیداری صمیمانه با ایشان به عمل آوردند. در این دیدار ابتدا آقای رضایی ضمن ارائه گزارش ارزیابی خود از مدیریت امور حقوقی دانشگاه قم، اعلام رضایت خود را از نحوه عملکرد و نیز همکاران این مدیریت، خدمت جناب آقای دکتر مصری اذعان نموده و در ادامه جناب آقای دکتر مصری ضمن خوش‌آمدگویی به دبیرمحترم قطب ششم و همکاران محترمشان، بر اعلام رضایتمندی ایشان نسبت به مدیریت حقوقی دانشگاه سعه گذاشته و اعلام رضایتمندی بسیار عالی خود را از نحوه درست و دقیق و به موقع عملکرد این مدیریت بیان نموده و در ادامه خواستار همکاری هرچه بیشتر و صمیمانه‌تر مدیریت‌‎های حقوقی در سایر استان‌ها با یکدیگر و تبادل راهکارهای کارآ و اثربخش بین خود و وزارتخانه شدند. ایشان همچنین اذعان داشتند که در دانشگاه علوم پزشکی قم کلیه واحدها و معاونت‌ها موظفند تا قبل از انعقاد هرگونه تفاهم‌نامه‌ و قرارداد (درون سازمانی یا برون سازمانی) و نیز جهت صدور کلیه بخش‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و یا آئین‌نامه‌ها، نظر واحد حقوقی را دریافت نمایند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
***************************************************
تقدیر از پرسنل مدیریت امور حقوقی به مناسبت روز وکیل توسط ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر مصری:
 
روز هفتم اسفند ماه سال 1402 به مناسبت روز وکیل مراسم تقدیر و تشکر از همکاران حوزه حقوقی در محل دفتر ریاست محترم دانشگاه (سالن شهید مطهری) برگزار شد.
 
 
 
این جلسه با قرائت کلام الله مجید و ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) آغاز شد و در ادامه ابتدا جناب آقای دکتر کردی مدیریت محترم حقوقی با عرض تبریک ایام نیمه شعبان و نیز تبریک روز وکیل خدمت همکاران محترم واحد حقوقی کلام خود را شروع کرده و به مناسبت حضور جناب آقای دکتر مصری در این جشن ابراز خرسندی نموده و از ایشان تشکر و قدردانی به عمل آوردند و سخنان خود را با ارئه گزارشی مفصل از فعالیت‌های واحد حقوقی در سال جاری (دعاوی، قراردادها و باالاخص امور مربوط به املاک) را ادامه دادند و بیانات خود را با ذکر صلوات به پایان رساندند.
 
 
در ادامه جناب آقای شهاب الدین سلگی کارشناس حقوقی مجتمع آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی/امیرالمومنین، ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت روز وکیل و نیز ابراز سرور از حضور جناب آقای دکتر مصری، مسائلی را راجع به امر بستری و مداوای اتباع خارجه در مراکز درمانی استان مطرح نموده و خواستار ایجاد فضایی بهتر و ایمن‌تر برای این موضوع شدند.
 
در پایان جناب آقای دکتر مصری ریاست محترم دانشگاه ضمن تبریک ایام خجسته نیمه شعبان و روز وکیل سخنان خود را آغاز نمودند. ایشان در ادامه به امر حیاتی رشد و تکامل انسانی و بیان سه نکته کلیدی در همین رابطه پرداختند که کلیه امورات و دعاوی حقوقی و قراردادهای مربوط به معاونت‌های درمان، بهداشت، غذا و دارو و توسعه منابع به مدیریت حقوقی دانشگاه مربوط می‌شود، نیاز مبرم به نیروی زبده و کارآمد می‌باشد تا امورات محوله به درستی و صحیح صورت گیرد. در همین راستا تأکید نمودند که هرچه زودتر اقدامات لازم جهت اصلاح چارت سازمانی و جذب نیروی انسانی مورد نیاز این واحد انجام شود.
دکتر مصری در انتهای مراسم با اهدای لوح تقدیر از کارشناسان حقوقی این مدیریت تقدیر و تشکر به عمل آوردند.   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
rel_photo

آزمون استخدامی پیمانی مهر ماه 1402 (مدارک لازم جهت ارائه به واحد استخدام)

  • 1402/09/01 - 12:52
  • 2135
  • NIAFAM_newsCode : 59351
  • NIAFAM_newsGroup : اخبار, اطلاعیه‌‌

بسمه تعالی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قم
 
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترمی که بر اساس نتایج اولیه اعلام شده آزمون کتبی مورخ 1402/07/28 توسط جهاد دانشگاهی جهت فرآیند بررسی مدارک و ارزیابی تکمیلی دعوت گردیده اند، به آگاهی می رساند:
جدول زمان بندی و محل تحویل مدارک متعاقباً از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.
فلذا مورد تاکید است، داوطلبین مفاد مندرج در این اطلاعیه را با دقت مطالعه و نسبت به تهیه مستندات مربوطه اقدام مقتضی معمول نمایند.
خواهشمند است:
1-تصویر تمامی مدارک در برگه (A4)  و به تعداد دو سری از هر کدام تهیه گردد.
2-کلیه مدارک مورد نظر کامل باشد .کارگزینی از پذیرفتن مدارک ناقص( به جهت جلوگیری از احقاق حقوق شما داوطلبین عزیز) معذور است.
3- عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر برای تحویل مدارک به منزله انصراف از آزمون محسوب می شود.
4- لازم است مدارک مورد نیاز تهیه و داوطلبین شخصاً در موعد مقرر تحویل نمایند.
 
  مدارک مورد نیاز:
1-عکس 4*3 (3 قطعه) پشت نویسی شده 
2-اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه داوطلب و در صورت تاهل و فرزند داشتن شناسنامه همسر و فرزندان 
3-اصل و تصویر کارت ملی داوطلب 
4-اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه آقایان) و یا نامه از یگان خدمتی با قید تاریخ اتمام خدمت نظام وظیفه.
5-اصل و تصویرآخرین  مدرک تحصیلی (داوطلبان رشته‌های شغلی که در شرایط احراز تحصیلی شغل آنها مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس یا دکترا مشروط به داشتن مدرک تحصیلی کاردانی/ کارشناسی/ فوق لیسانس مرتبط ذکرشده است لازم است علاوه بر آخرین مقطع مدرک مقاطع قبلی خود را حسب مورد برابر مفاد آگهی نیز ارایه نمایند).
6-اصل و تصویر مدارک دال بر ایثارگری (ویژه داوطلبان ایثارگر) ( داوطلبان دارای سهمیه 25درصد با معرفی نامه از سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم).( اصل و تصویر شناسنامه فرد ایثارگر).
7- اصل و تصویر مدارک ایثارگری (ویژه داوطلبان ایثارگر دارای سهمیه 5درصد) .
8-مدارک دال بر معلولیت (ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی استان )
9- پرینت کارنامه چاپ شده از سایت جهاد دانشگاهی
10-اصل و تصویر گواهی پایان طرح یا معافیت ویژه رشته های مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (رشته های اجباری). 
11-گواهی اشتغال به طرح در رشته های اجباری از محل خدمت (با ذکر تاریخ شروع و پایان طرح)
12-گواهی اشتغال به طرح برای کسانی که تمدید طرح نموده اند و یا بدون ضریب در حال خدمت هستند حتی در دانشگاه های دیگر (با ذکر تاریخ شروع و پایان طرح)
نکته : ارائه گواهی اشتغال به تمدید طرح در دانشگاه‌های دیگر غیر از دانشگاه علوم پزشکی قم  ازمعاونت توسعه آن دانشگاه قابل قبول می‌باشد.
13- تصویر برابر اصل تعهد محضری و تاییدیه مدت کارکرد در منطقه مورد تعهد با امضای بالاترین مقام واحد برای داوطلبان استفاده از امتیاز قانون اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی (ویژه مشمولین بند 4 بخش ت امتیازات دفترچه راهنمایی آزمون)
 
 
14- اصل و تصویر گواهینامه (پشت و رو) ب 2 (پایه دوم) ویژه رشته‌های شغلی فوریت‌های پزشکی و اصل و تصویر گواهینامه پایه 3 ویژه داوطلبین فاقد گواهینامه پایه 2.
  تذکر در خصوص سهمیه 5 درصد : 
-)ارائه گواهی از سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران (ویژه فرزند جانباز زیر25 درصد ) ( اصل و تصویر شناسنامه فرد ایثارگر).
-) ارائه گواهی ایثارگری ویژه رزمندگان دارای حداقل حضور 6 ماه داوطلبانه ( اصل و تصویر شناسنامه فرد ایثارگر).
مراجع تایید حضور داوطلبانه در جبهه عبارتند از:
-) ارائه گواهی ازمعاونت نیروی انسانی هریک ازرده های نیروهای مسلح درخصوص رزمندگان متبوع خود.
-)ارائه گواهی از معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درمورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقدشغل.
-)ارائه گواهی از معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی درمورد جهادگران.
مدارک قابل ارائه برای داوطلبانی که دارای شرایط سنی نمی باشند و برای کسر از سن قابل قبول است.
1) جانبازان ، آزادگان ، فرزندان شهدا ،فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان حداقل یک سال سابقه اسارت و بالاتر از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
- سایر مشمولین سهمیه 25 درصد و 5 درصد در صورت ثبت نام در آزمون، مکلف به رعایت حداکثری سن های اعلام شده می باشند، در غیر این صورت از ادامه فرآیند استخدام حذف خواهند شد. 
2) افراد خانواده معظم شهداء ( خواهر ، برادر، پدر و مادر شهید ، همسر شهید) تا میزان 5 سال به شرط ارائه گواهی از سازمان بنیاد شهید .
3)داوطلبانیکه درجبهه ها به صورت داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت درجبهه ها.
4) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آن ها، شرکت های بیمه دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتی های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آن ها 
تبصره :
-) ارائه قرارداد ها/ احکام مشاغل ( قراردادی، شرکتی و.....) لیست سوابق بیمه ممهور به  مهر سازمان تأمین اجتماعی به همراه گواهی مدت کارکرد با ذکر تاریخ شروع و پایان از واحد محل خدمت ویژه شاغلین 
5) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح ) را باستناد قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان انجام داده اند ، به میزان انجام خدمت فوق.
 6) به استناد بند الف ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب 19/08/1400 مجلس شورای اسلامی به ازاء تاهل و نیز داشتن هر فرزند یکسال تا حداکثر 5 سال به سقف محدویت سنی اضافه می شود  مشروط به آن که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای 5/2 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون باشد.
 
***تذکر بسیار مهم:
لیست اعلام شده به میزان یک/سه برابر(صرفاً براساس اظهارات داوطلب درهنگام ثبت نام ) و صرفا جهت بررسی اولیه مدارک افراد و به صورت مشروط بوده لذا پس از بررسی و تایید مستندات ارایه شده  توسط داوطلب و ثبت اطلاعات، نتیجه نهایی توسط جهاد دانشگاهی کشور اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است طبق مفاد آگهی منتشرشده از سوی جهاد دانشگاهی کشور ، اعلام نتیجه نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی می باشد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی بر عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد ، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به ترتیب اولویتهای مقرر قانونی مندرج در آگهی جهت بررسی مدارک توسط دانشگاه دعوت به عمل خواهد آمد.لازم به ذکر است لیست نهایی جهت دعوت به جلسه مصاحبه دررشته های شغلی مربوطه متعاقباً از طریق همین سایت اعلام خواهد شد. 
بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف ازانجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات ازسایرافراد به جایگزینی ایشان دعوت به عمل خواهد آمد.
اسامی پذیرفته شدگان پس از بررسی مدارک و انجام ارزیابی تکمیلی مطابق با رشته شغل های مورد نیاز توسط جهاد دانشگاهی اعلام شد. بدیهی است تحویل مدارک به منزله استخدام نمی باشد.
سنجش قد و شاخص توده بدنی(BMI) در تاریخی مشخص انجام خواهد پذیرفت. در صورتی که داوطلب رشته های  شغلی حیطه فوریتهای پزشکی هر یک از این شرایط را احراز ننماید از سایر مراحل استخدام از جمله مصاحبه حذف خواهد شد و حق اعتراض نخواهند داشت.
                                                                                                                                                                                    
                                                                                                                                                                                                                               
با تشکر
مدیریت منابع انسانی
 
                                                     
دانلود فایل اطلاعیه:
 
 
 
 
{author_name}
NIAFAM_imageAuthor :

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید