محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی توسط جامعه سلامت استان قم

جامعه سلامت استان قم در تجمعی، اقدام موهن نشریه فرانسوی را محکوم کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی از اساتید برجسته حوزه علیمه در این نشست بصیرتی که با موضوع «الگوی بصیرت در قرن حاضر» که به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت برگزار شد با مقایسه جریانات حال حاضر جامعه با صدر اسلام اظهار داشت: تحریم و محروم بودن از حداقل ها در زمان صدر اسلام نیز بود اما اسلام پیشرفت کرد و امروز نیز با وجود تمامی محدودیت ها و تحریم ها، شاهد رشد نیروهای جوان و انقلابی و پیشرفت مسائل علمی در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه ریزش ها و رویش های انقلاب امری طبیعی است، گفت: در این چند ساله نشان داده شد، جوان معتقد و توانمند توانستند با اعتقاد به خداوند کشور را در عرصه های مختلف به خودکفایی و نوآوری برسانند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جریانات اخیر ابراز داشت: فرمایشات رهبری معظم انقلاب مبنی بر اینکه یقینا فتنه اخیر جمع شده و برچیده خواهد شد همه و همه مبتنی بر آیات قرآن کریم است.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی بیان کرد: در حال حاضر فقط باید کار جهادی و انقلابی انجام داد که در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به ما یاد داده اند؛ بار مسئولیت در این مکتب بالا است و کثرت مسئولیت سبب پایین آمدن بار مسئولیتی می شود.

وی اظهار کرد: دشمن هر آنچه داشت در فتنه اخیر رو کرد که مراسم گرامیداشت حاج قاسم را ضعیف جلوه دهد اما نتوانست و مشاهده کردیم به چه میزان مردم پای کار این نظام و انقلاب هستند. حجت الاسلام والمسلمین مومنی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی یکی از وجوه عاقبت بخیری را تبعیت از ولایت فقیه می دانند که این مهم برگرفته از آیات قرآن کریم و مبانی دینی است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اقدام موهن نشریه فرانسوی گفت: این نشریه ورشکسته با این اقدام، می خواست به نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب ضربه بزند، اما خیال باطلی دارند و به هیچ عنوان مردم و جوانان کشور دست از حمایت از نظام اسلامی برنخواهند داشت.

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید