• 1402/08/30 - 10:28
  • 427
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

درخواست دانشگاه علوم پزشکی قم از بیمه تأمین اجتماعی جهت تسریع در پرداخت مطالبات این دانشگاه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برای پرداخت معوقات پرسنلی، با جدیت مطالبات این دانشگاه را از سازمان‌های بیمه‌گر پیگیری می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مهدی پوررضا با اشاره به اقدامات و مکاتبات متعدد با سازمان‌های بیمه‌گر به‌ویژه بیمه تأمین اجتماعی و بیمه سلامت، بدهی‌های این سازمان‌ها  به دانشگاه که از سال 1401 و سال جاری وجود دارد، افزود:عدم تسویه و پرداخت مطالبات سازمان‌های بیمه‌گر و تأخیر در پرداخت بدهی‌ها مراکز درمانی این دانشگاه را ازنظر نقدینگی و پرداخت‌های پرسنلی را با مشکلات متعدد مواجه کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر اینکه وصول این مطالبات از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قم به‌صورت مستمر پیگیری شده است، گفت: عمل به تعهدات مالی دانشگاه در حوزه مطالبات پرسنلی و تکریم به‌موقع از خدمات جامع سلامت به‌ویژه قشر پرستاری منوط به تسویه بدهی‌های سازمان‌های بیمه‌گر است.

وی تأکید کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته سازمان‌های بیمه‌گر قول مساعد دادند که در هفته جاری بخشی مطالبات دانشگاه را پرداخت نمایند و در حال حاضر حدود سه هزار و 700 میلیارد ریال مربوط به مطالبات سال جاری می‌باشد و حدود 400 میلیارد ریال نیز دیون مربوط به سال گذشته است.

دکتر پوررضا از مسئولان سازمان تأمین اجتماعی استان خواست به‌منظور تکریم و ارج نهادن به خدمات ارزشمند جامعه خدوم پرستاری و تقویت ارائه خدمات مطلوب درمانی حمایت‌های لازم را با پرداخت این مطالبات از زحمات کارکنان حوزه سلامت انجام دهند.

 

  • گروه خبری : اخبار,عکس و گزارش تصویری
  • کد خبر : 59320

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید