اطلاعیه

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی ورودی بهمن ماه 1400

کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی ورودی بهمن ماه 1400 لازم است طبق برنامه زمان بندی زیر جهت تکمیل مراحل ثبت نام و تحویل مدارک، به وب سایت دانشگاه مراجعه نمایند. لطفاً ضمن مطالعه دقیق مطالب این صفحه و لینک‌های مربوطه، مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانید.

بسمه تعالی

دانشجوی عزیز

 

موفقیت شما را در ورود به دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک گفته و حضورتان را در جمع دانشجویان پرتلاش این دانشگاه گرامی می‌داریم. لطفاً ضمن مطالعه دقیق مطالب این صفحه و لینک‌های مربوطه، مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانید:

 

کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته فوریتهای پزشکی ورودی بهمن ماه 1400 لازم است طبق برنامه زمان‌بندی زیر جهت تکمیل مراحل ثبت نام و تحویل مدارک، به وب‌سایت دانشگاه مراجعه نمایند:

 

ثبت نام اینترنتی

چهارشنبه تا شنبه 1400/10/22 الی 1400/10/25

ثبت نام حضوری

سه شنبه  1400/10/28  ساعت 8 الی 12


آدرس دانشگاه: قم، خیابان ساحلی، دانشگاه علوم پزشکی قم، طبقه دوم، اداره خدمات آموزشی،

توضیحات:

    ثبت نام شما پس از تایید دریافت مدارک ارسال شده به دانشگاه قطعی خواهد شد. لذا، عدم ارسال مدارک و عدم تایید دریافت آن، حتی اگر ثبت نام اینترنتی انجام داده باشید، به منزله انصراف است.

 

مدارک لازم جهت تحویل حضوری:

مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان رشته­ های کارشناسی ناپیوسته به دانشگاه ارایه نمایند:

در صورت فقدان هر یک از مدارک فوق الذکر به هیچ عنوان ثبت نام انجام نخواهد شد.

اصل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و گواهی پایان طرح یا معافیت از طرح نیروی انسانی در مراجعه حضوری بررسی خواهد شد و چنانچه مغایرتی با تصویر ارسالی داشته باشد قبولی لغو می­‌‌گردد.

عدم حضور در دانشگاه جهت ثبت نام حضوری و تحویل مدارک به منزله انصراف از تحصیل می باشد.

توضیحات مهم:

    انتخاب واحد در نخستین نیمسال تحصیلی، توسط دانشگاه و پس از تایید مدارک پستی انجام  می ­شود.

    همچنان که از طریق دفترچه انتخاب رشته و سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور، به آگاهی رسیده است، دانشگاه علوم پزشکی قم تعهدی در قبال ارائه خوابگاه به دانشجویان نداشته و واگذاری خوابگاه، در صورت وجود ظرفیت مازاد، بر اساس اولویت‌های تعیین شده و به صورت محدود، صورت خواهد گرفت.

        هر گونه توضیح لازم از طریق وب سایت دانشگاه به آگاهی دانشجویان و پذیرفته شدگان عزیز خواهد رسید.

 

              قبل از شروع ثبت نام اینترنتی مدارک ذیل را اسکن نمایید:

              حجم: 70 کیلو بایت

              انداره: 300*400 پیکسل

 

  • صفحات اول و دوم شناسنامه
  • کارت ملی (پشت و رو )
  • یک قطعه عکس 4*3
  • کارت پایان خدمت و یا معافیت از آن
  • موافقت نامه بی قید  و شرط محل کار یا موافقت نامه مرخصی
  • مدرک دانشنامه یا گواهی موقت پایان دوره کاردانی
  • گواهی پایان طرح یا معافیت از طرح نیروی انسانی
  • تسویه حساب با صندوق رفاه
  • اصل فیش واریزی جهت دانشجویان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز)
  • اصل فرم­های آموزشی و فرهنگی و دانشجویی
  • اصل رسید پستی درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقطع قبلی از دانشگاه محل تحصیل قبلی(دانلود فرم)

شماره تماس جهت پاسخگویی

 

شهریه

02531071397

02531071396

نظام وظیفه

02531071397

02531071398

بارگزاری اطلاعات  و انتخاب واحد

02531071312

02531071314

دریافت مدارک

02531071311

 

امور دانشجویی و فرهنگی

02531971502

02531971503

 

شروع ثبت نام اینترنتی

 

شروع کلاس­ها: شنبه 7 اسفندماه 1400

راهنمای استفاده از سامانه نوید

email.com@شماره دانشجویی

نام کاربری نوید

Sp123456

رمز ورود

 

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید