• 1402/04/04 - 12:25
  • 336
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارائه خدمات تخصصی با تعرفه دولتی در کلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی قم

رئیس مجتمع آموزشی درمانی شهید بهشتی- امیرالمؤمنین(ع) قم با تشریح فعالیت‌ها و خدمات ارائه‌شده در کلینیک تخصصی دندانپزشکی شهید بهشتی به همشهریان پرداخت و گفت: هدف اولیه و اصلی این پروژه خدماتی و درمانی ارائه خدمات به اقشار کم‌درآمد با تعرفه‌ای پایین‌تر از تعرفه دولتی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مجید مقدم در گفت‌وگویی به فعالیت کلینیک دندانپزشکی بیمارستان شهید بهشتی(شهید قاسم سلیمانی) اشاره و اظهار داشت: این کلینیک در اسفندماه سال 1401 به همت گروهی از دندان‌پزشکان جهادی و مساعدت دکتر مصری رئیس دانشگاه افتتاح شد. 

 
رئیس مجتمع آموزشی درمانی شهید بهشتی- امیرالمؤمنین(ع) قم افزود: هدف اصلی و اولیه این پروژه خدماتی و درمانی ارائه خدمات دندانپزشکی برای تمام اقشار جامعه به‌ویژه اقشار کم‌درآمد با تعرفه‌ای پایین‌تر از تعرفه دولتی بود. 


وی بیان کرد: در این کلینیک تمامی خدمات دندانپزشکی عمومی و تخصصی اعم از عصب‌کشی، ترمیم، پروتز، جراحی و کشیدن دندان توسط کادری متعهد و متخصص با بهترین و به‌روزترین امکانات و مواد و تجهیزات دندانپزشکی در تمامی روزهای هفته و ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 22 انجام می‌شود. 

 
دکتر مقدم در پایان خاطرنشان کرد: افتتاح واحد دندان‌پزشکی بیمارستان شهید بهشتی واقع در طبقه دوم کلینیک ویژه هم‌زمان با میلاد حضرت مهدی(عج) افتتاح و در آن کلیه خدمات جراحی، دهان فک و صورت، درمان‌های اورژانس،  درمان ریشه(عصب‌کشی)، دندانپزشکی اطفال و بانوان، ترمیمی و زیبایی( پر کردن، بیلیچینگ، ونیر کامپوزیت، لمینت)، پروتز( انواع روکشت های دندانی)، کاشت انواع ایمپلنت‌های دندانی و ارتودنسی  با تعرفه دولتی و با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات ارائه می‌شود.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 57699
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید