به مناسبت هفته دولت؛

24 واحد خوابگاه متأهلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم افتتاح می‌شود

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم از افتتاح 24 واحد خوابگاه متأهلی دانشجویان این دانشگاه به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر ثاراله شجاعی در گفت‌وگویی با تبریک فرارسیدن هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر به همه دولتمردان و کارکنان ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: به همین مناسبت 24 واحد خوابگاه متأهلی دانشجویی شهید بهشتی که تکمیل و بازسازی‌ شده راه‌اندازی خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: انجام این پروژه در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ترویج و تبلیغ فرزند آوری در بلوک‌های مجتمع شهید بهشتی قم صورت پذیرفته که کار بازسازی و تبدیل آن به خوابگاه‌های متأهلی به اتمام رسیده و آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: تکمیل و بازسازی خوابگاه متأهلی شهید بهشتی با زیربنای 1460 مترمربع در سه‌طبقه با اعتبار موردنیاز 100 میلیارد ریال در دو بلوک هر کدام ۱۲ واحد انجام‌شده است که بر اساس اولویت‌بندی‌هایی که وجود دارد به متقاضیان جهت تحویل داده خواهد شد.

دکتر شجاعی در پایان ضمن قدردانی از کمک‌ها و مساعدت‌های صندوق رفاه و معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: به‌نوبه خود از مسئولین وزارت بهداشت و ریاست محترم دانشگاه که با اختصاص بودجه و اعتبارات موردنیاز در تکمیل و بازسازی هر چه سریع‌تر خوابگاه متأهلی دانشجویان نقش بسزایی ایفا کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید