• 1402/05/06 - 16:56
  • 93
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
با حضور جمعی از اساتید و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی قم؛

راهکارهای ارتقاء سطح سلامت در استان قم بررسی شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در راستای راه اندازی اندیشکده ارتقاء سلامت در استان، هم اندیشی و ارائه راهکارهای منطقی در قالب تیم های بین رشته ای ضروری است.

سومین جلسه هم اندیشی اندیشکده ارتقاء سلامت با حضور جمعی از اساتید و کارشناسان معاونت ها و دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی قم، در سالن علامه طباطبایی معاونت غذا و دارو برگزار شد.
 
در ابتدای این جلسه، دکتر مجید اصغری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، هم اندیشی و ارائه راهکارهای منطقی و کارآمد برای مرتفع کردن مشکلات سلامت را در قالب تیم های بین رشته ای ضروری دانست و اظهار کرد: ارتباط معاونت بهداشتی با دانشکده بهداشت و دیگر دانشکده ها و هم چنین ارتباط با سایر معاونت های دانشگاه جهت تسریع رفع مشکلات بسیار مفید و راهگشا خواهد بود.
 
دکتر اصغری با اشاره به اینکه اقدامات اجرایی مناسب در جهت حل چالش‌ها و بهبود وضعیت شاخص ها در آینده نزدیک صورت می گیرد، تصریح کرد: سرطان، بیماری‌های قلبی، سلامت روان و اقدام به خودکشی، اعتیاد و سلامت باروری و زایمان طبیعی پنج اولویت ارتقاء سلامت در سطح استان است که در این اندیشکده مورد مطالعه و بررسی قرار خواهد گرفت.
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 58033

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید