به همت دانشگاه علوم پزشکی قم صورت پذیرفت؛

واریز تشویقی ماده ۲۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام این خبر گفت: انجام این مهم در راستای تقویت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

به گزارش وبدا قم، دکتر مهدی پور رضا به ابلاغ قانون جوانی جمعیت در آبان ماه 1400 از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار داشت: در راستای اجرایی سازی ماده ۲۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مبلغ تشویقی به حساب 700 نفر از پرسنل و کارکنان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم واریز شد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اهمیت امر ازدواج و جایگاه خانواده در دین مبین اسلام و توصیه ائمه طاهرین(علیهم السلام) به این مسئله گفت: فرزندآوری و تربیت نسلی آینده ساز از سوی همگان مورد تأکید بوده و در آیات و روایات و همچنین سیره اهل بیت(ع) بر آن توصیه موکد شده است.
 
وی با بیان اینکه انجام این اقدامات از سوی مجموعه دانشگاه و همچنین معاونت توسعه در راستای تقویت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: فرزندان سرمایه‌های زندگی، مایه نشاط امروز و آسایش فردا هستند و اتخاذ این سیاست‌گذاری‌ها از سوی دولت و عملیاتی کردن این پرداختی‌ها یکی از راهبردهای مهم دولت سیزدهم در اجرایی سازی قانون ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب است.

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید