حفظ نیت واقفین و رفع نیازهای درمانی استان مورد تأکید دانشگاه علوم پزشکی قم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر رفع نیازهای درمانی استان تأکید کرد و گفت: از جمله مهمترین سیاست‌‌های استان به‌ویژه دانشگاه حفظ نیت واقفان است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مهدی مصری در نشست هم‌اندیشی تصمیم‌گیری پیرامون بیمارستان ایزدی که با حضور نماینده وراث مرحوم ایزدی و مسوولان این دانشگاه برگزار شد، رفع نیازهای درمانی استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: درگذشته این مرکز درمانی خدمات بسیاری به همشهریان عزیز قمی ارائه کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر اینکه از جمله مهمترین سیاست‌های استان به‌ویژه دانشگاه حفظ نیت واقفان است، اظهار داشت: ساخت مراکز درمانی و آموزشی کاری اخلاقی، عقلانی و صحیح است که از گذشته تا به امروز خیرین حوزه سلامت به آن اهتمام داشتند.

وی هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های ذی‌نفع در امر ساخت مراکز آموزشی و درمانی در سطح استان را ضروری برشمرد و ابراز داشت: قطع به یقین با پای‌کار آمدن این دستگاه‌ها بسیاری از مشکلات را می‌توان راحت‌تر از پیش رو برداشت.

دکتر مصری همچنین بر لزوم توجه به ایمنی و استحکام ساختمان بیمارستان ایزدی و اندیشیدن تدابیر ویژه در این خصوص تأکید و تصریح کرد: چند نسل از مردم قم مدیون و مرهون خانواده محترم ایزدی واقف این بیمارستان و زایشگاه هستند و خدمات زیادی به همشهریان عزیز قمی در این بیمارستان انجام‌شده است.

در بخشی از این جلسه دکتر جواد حکیم الهی رئیس مرکز آموزشی درمانی خیرین سلامت قم به ارائه گزارشی از تاریخچه فعالیت بیمارستان ایزدی پرداخت.

در این جلسه مقرر شد پس از هماهنگی با وراث مرحوم ایزدی تصمیم مناسب با نیاز درمانی استان، توجه به الزامات ایمنی ساختمان و حفظ نیت واقف صورت گیرد.

 

کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید