برگزاری مراسم ترحیم و یادبود حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدی ولدانی

مراسم ترحیم و یادبود روحانی انقلابی و مبارز، استاد فرهیخته و عضو فقید هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی قم مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی ولدانی با حضور خانواده آن مرحوم و همچنین دکتر مصری رئیس دانشگاه و معاونین وی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، این مراسم با حضور خانواده مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی ولدانی، دکتر مهدی مصری و معاونین وی ،روسای دانشکده‌ها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهری رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از کارکنان و پرسنل دانشگاه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در نمازخانه ستاد دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم ترحیم و یادبود که به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی ولدانی برگزارشده بود؛ رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم در سخنانی عزم دشمنان برای تزلزل و کم‌رنگ کردن جایگاه علما در جامعه را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: به فرموده امام صادق( ع) علمای شیعه از مرزهایی دفاع می‌کنند که مانع عبور و نفوذ دشمنان به دین مبین اسلام و معارف دینی اسلام می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا قربانی مبین با بیان اینکه به فرموده ائمه طاهرین(ع) علما و عالمان دینی امتی را از گمراهی نجات می‌دهند، گفت: انسانی که حیات طیبه و پاک نداشته باشد زندگی‌اش از حیوان پست‌تر است؛ اما عالمی که با سینه سپر کردن در مقابل کسانی که به دنبال آسیب رساندن به حیات دینی اسلام و معارف اسلامی است ایستاده و از این معارف و مرزهای اعتقادی دفاع می‌کند از جایگاهی برخوردار است که تنها خداوند متعال از این جایگاه رفیع آگاهی دارد.

 وی مطرح کرد: علما در جهت اصلاح باورها و مسیر دینی و معنوی آنان سعی و تلاش می‌کنند و اساتید معارف این خدمات را بدون چشم‌داشت به دانشجویان ارائه می‌کنند که باید قدردان این بزرگواران باشیم.

رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم در پایان به خدمات حجت‌الاسلام مرحوم محمدی ولدانی در علوم پزشکی قم به جامعه علمی به ویژه دانشجویانی که تربیت کردند اشاره و اظهار داشت: مسلم میدانیم خدمات این عالم بزرگوار مورد عنایات خاصه حق تعالی بوده و در پیشگاه الهی از جایگاه رفیعی برخوردار است.

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید