برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم با رئیس و معاونان جامعة المصطفی العالمیه

جلسه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم و جامعه المصطفی العالمیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، این جلسه با حضور دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه و معاونین دو مرکز و به میزبانی جامعه المصطفی برگزار شد.

دکتر مصری در این جلسه با اشاره به جایگاه علمی جامعه المصطفی العالمیه بر گسترش همکاری میان دو نهاد علمی تاکید کرد و گفت: این همکاری می تواند در تعمیق و گسترش علوم اسلامی و علوم اجتماعی در سلامت موثر بوده و نقش اساسی ایفا کند.

وی همچنین بر اصلاح متون علمی بر اساس سند دانشگاه اسلامی تاکید کرد و گفت: این اقدام با بهره گیری از نظرات کارشناسان و اساتید جامعه المصطفی امکان پذیر است که با رویکرد علوم اسلامی انسانی دنبال شود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه نیز با اشاره به تحصیل 135 دانش پژوه از ملیت های مختلف در این مرکز علمی گفت: این امر یک موضوع بسیار مهم در گسترش علوم اسلامی و معارف اسلامی در دنیا به شمار می رود.

وی با قدردانی از تلاش های جامعه سلامت استان قم گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای خدمات رسانی به سلامت جامعه تلاش های گسترده ای انجام می دهد که باید از این عزیزان قدردانی کرد.

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید