آغاز به کار نمایشگاه امنیت غذایی و غذای سالم در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی

به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه امنیت غذایی و غذای سالم در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی با حضور مسئولان ملی و استانی آغاز به کار کرد

در این نمایشگاه بیش  از ۲۰ غرفه از جمله غرفه‌های نان کامل، محصولات لبنی، عرقیات، سوهان و... محصولات سالم به لحاظ غذایی را به شهروندان معرفی می‌کنند. 
 
رئیس شورای امنیت غذایی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این نمایشگاه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: امنیت غذایی شهروندان نیز در راستای خدمت خالصانه شهدای انقلاب اسلامی است. 
 
آقای دکتر مطلق با اشاره به اهمیت حفظ امنیت غذایی شهروندان گفت: حفظ امنیت غذایی موضوع پیچیده‌ای است و نهادها و دستگاه‌های مختلف از جمله جهاد کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت، وزارت کشور و... باید در حفظ این موضوع با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی همراهی کنند. 
 از جمله غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه غرفه ی عرضه و معرفی نان و چرخه تولید آرد کامل است. 
 
در این غرفه‌ها توانمندی شرکت‌های تولیدی استان در تولید آرد با کیفیت همراه با سبوس و دیگر مغذی ها و همچنین فواید استفاده از این نان‌ها به مردم معرفی می‌شود. 
 
گفتنی است در حال حاضر حدود ۴۰ نانوایی سطح استان نان کامل (نان سبوس‌دار) به شهروندان ارائه می‌دهند. 
 
‌ نمایشگاه امنیت غذایی و غذای سالم تا ششم مهر ماه از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر، در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی واقع در ۲۰ متری شهید بهشتی، چهارراه شهید چمران پذیرای علاقمندان است.
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید