• 1402/05/17 - 08:42
  • 118
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیامی هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک و این روز را گرامیداشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، پیام دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار به شرح ذیل است:  
 
هم‌زمانی هفدهم مرداد امسال با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، یادآور مرور سیره روایت گر و پیام‌آور کربلا حضرت زینب کبری(س) است که تلاقی دو دریای نور و معرفت علی و فاطمه علیهم‌السلام است که حضرت جبرئیل از سوی خداوند نام زینب«زین أب» به معنای زینت پدر را برای او برگزید. 
 
حضرت زینب(س) خبرنگار و پیام‌رسان بزرگ یک واقعه و حادثه‌ای است که 14 قرن پیش با وجود تمام محدودیت‌های جامعه آن روز با عدالت و تقوی خویش به‌عنوان مهم‌ترین شاخصه یک راوی علم جهاد تبیین در دست می‌گیرد و با سخنان آتشین خود بر قله آزادگی و عزت می‌ایستد. 
 
بدون شک خبرنگاران و اصحاب رسانه برای آنکه زینب وار برای مقابله با جنگ روایت‌ها بروند و فریاد حق و عدالت‌خواهی برآورند باید با تأسی و مدد گرفتن از ائمه طاهرین(ع) و با ارث بردن هنر روایت گری حضرت زینب(س) به ندای « هل من ناصرٍ ینصرنی» امام خویش پاسخ دهند و با تبیین و روشنگری صحیح و درست رویدادها و حوادث به انعکاس و انتقال دقیق پیام‌ها بپردازند. 
 
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی «هفدهم مردادماه»روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه، را به تمام خبرنگاران و فعالان عرصه آگاهی بخشی تبریک و شادباش عرض نموده و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی‌ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران استان قم در انعکاس اخبار تقدیم می‌دارم. 
 
دکتر مهدی مصری  
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 58119
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید