پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت روز مهندس

دکتر مهدی مصری به مناسبت پنجم اسفند روز مهندس در پیامی این روز را به مهندسان گروه‌های مختلف شاغل در حوزه سلامت تبریک گفت.

 

بسمه تعالی

تقارن پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، تلاقی ارزشمندی از اندیشه مهندسی ایران گذشته و سرمشق قراردادن تلاش‌های آن دوران برای جوانان جویای علم امروز کشور است تا با بهره‌گیری از تجارب کسب شده و استفاده از علم و نوآوری و ایجاد فناوری‌های نوین، حفظ و اعتلای استقلال ایران اسلامی رقم زده شود.

در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم نیز، مهندسان در بخش‌های مختلف تلاش‌های چشمگیری داشتند که با اقدامات اساسی و زیربنایی خود در فراهم کردن امکانات برای کمک به سلامت جامعه تلاش می‌کنند.

امید است با الهام از فناوری‌های نوین و خلاقانه و همسو با رعایت مقررات مهندسی و اخلاق اسلامی و حرفه‌ای اندیشه و روش مهندسان ایرانی شاهد پیشرفت روزافزون کشور عزیزمان ایران باشیم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مهندس انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، این روز را به مهندسان پرتلاش که نقش انکار ناپذیری در پیشرفت و توسعه جامعه دارند، به ویژه کارکنان مهندس دانشگاه تبریک عرض می نمایم.

 

دکتر مهدی مصری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید