• 1401/11/05 - 11:25
  • 1651
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد:

توزیع 5 هزار شیر خشک یارانه ای در قم

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده و با تأیید سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت مقرر گردید 5هزار سهمیه شیر خشک یارانه‌ای از سوی شرکت پخش برای توزیع در استان اختصاص یابد.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر عباس تهذیبی در خصوص موضوع شیر خشک یارانه‌ای در سطح داروخانه‌ها اظهار داشت: با توجه به گزارشات و بررسی‌های انجام ‌شده از داروخانه‌ها و شرکت‌های توزیع‌کننده شیر خشک یارانه‌ای، طی دو نامه موضوع با فوریت آنی به سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت ارسال و درخواست افزایش سهمیه استان شده است. 

 
سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کارشناسان این معاونت پیگیر تأمین شیر خشک یارانه‌ای کودکان هستند و با شرکت توزیع پخش نیز مکاتبات از روزهای گذشته انجام شده است.
 

وی ابراز کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده و با تأیید سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت مقرر گردید، 5هزار سهمیه شیر خشک یارانه‌ای از سوی شرکت پخش برای توزیع در استان اختصاص یابد. 
 

دکتر تهذیبی با بیان اینکه این تعداد شیر خشک به‌صورت سهمیه‌ای بوده و از فردا در سطح داروخانه‌های شبانه‌روزی و داروخانه‌هایی که اسامی آن‌ها اعلام خواهد شد توزیع می‌گردد، گفت: همشهریان می‌توانند برای اطلاع از نحوه توزیع شیر خشک یارانه‌ای با شماره 36162654 و 36162678 تماس حاصل فرمایند.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 56110

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید