تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر خدمات رسانی هر چه مطلوب تر به زائران نیمه شعبان

در آستانه نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(عج) جلسه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مصری رئیس دانشگاه در این جلسه گفت: در نیمه شعبان باید نهایت برنامه ریزی در راستای خدمات رسانی به همشهریان و زائرانی که از سراسر دنیا به قم تشریف می آورند، ارائه شود.

وی بیان داشت: باید زیرساخت هایی که در این ایام نیاز است پیش بینی شده و در بخش های اورژانس، بهداشت و درمان نهایت برنامه ریزی را برای خدمات رسانی داشته باشیم.

دکتر مصری از برگزاری جلسات هماهنگی با دیگر مسئولان استان خبر داد و گفت: جلسات متعددی در این زمینه برگزار و مانورهای مشترکی نیز برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به حضور گسترده زائران در بلوار پیامبراعظم(ص) اشاره کرد و گفت: سالانه شاهد حضور زائران حضرت مهدی موعود(ع) و مسجد مقدس جمکران در این مسیر هستیم که به منظور ارائه خدمات مطلوب، نیروهای اورژانس و بهداشت و درمان و موکب های بهداشتی و درمانی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

دکتر خالدی کارشناس و استاد دوره آموزش مدیریت بحران در تجمعات انبوه اورژانس کشور نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به موضوع مسائل پدافندی و زیست محیطی گفت: باید در این زمینه نهایت دقت و توجه را داشته باشیم و در مراسم های خاص از جمله نیمه شعبان از این موضوع بهره ببریم.

وی بیان داشت: باید نهایت برنامه ریزی برای خدمات رسانی به زائران در نیمه شعبان را داشته باشیم و با پشتیبانی امکانات و نیروها در راستای ایجاد فضای آرامش و معنوی اهتمام شود.

دکتر خالدی تصریح کرد: برگزاری چنین جلساتی قبل از اجرای برنامه نشان دهنده این است که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم، به خوبی نسبت به موضوع اهتمام داشته و ما نیز در سازمان اورژانس کشور، در خدمت شما خواهیم بود.

 

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید