بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم در محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ

متن بیانیه به شرح ذیل است؛

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

«و منْ یقْتلْ مؤْمنًا متعمّدًا فجزاؤه جهنّم خالدًا فیها وغضب اللّه علیْه و لعنه وأعدّ له عذابًا عظیمًا »

 

بار دیگر دست جنایتکار، پلید و خبیث عمال استکبار جهانی و نظام استعمار از آستین عده‌‎ای خود فروخته وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه، فاجعه و جنایت دیگری را رقم زد، و منجر به شهادت و زخمی شدن عده‌ای از زائران و نمازگزاران مؤمن که آماده ادای فریضه الهی بودند، شد. 

 

دشمنان نظام بارها و با عناوین مختلف، از تحمیل جنگ سخت تا تلاش برای براندازی نرم جهت ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی، توان خود را آزموده‌‎اند؛ اما نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر آموزه‌‎های قرآنی و تبعیت از فرامین ولایت، توانسته از این گردن‎ه‌های سخت و بحران‌ها و فتنه‌ها به سلامت عبور کند. 

حوادث اخیر خیابانی و دانشگاهی، شهادت مدافعان امنیت و تضعیف نیروهای انتظامی و امنیتی، نتیجه مواضع نسنجیده و مغرضانه برخی فریب خوردگان داخلی و شکست خوردگان سیاسی است که بستر را برای حوادثی همچون حمله تروریستی و هتک حرمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیهما السلام فراهم کرد.

 

  امروز رمز پیروزی، بی‌تردید اتحاد، همدلی و تبعیت محض از فرامین ولایت است. دشمنان نظام اسلامی آخرین تیرهای در ترکش خود را رها کرده و کیدهای شیطانی‌شان محکوم به شکست است. دشمنان بدانند شوق شهادت در جان و فکر همه ما عجین است و تحت هیچ شرایطی از پاسداری انقلاب و رهبری عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

 

نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و حضرت احمد بن موسی علیه السلام، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، ملت شریف و ثابت قدم عزیزمان و بویژه مردم غیور و سرافراز شیراز ، تسلیت عرض می‌نماید. 

 

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید