در دیدار استاندار قم با معاون وزیر بهداشت مطرح شد؛

از تاکید بر لزوم تامین اقلام دارویی استان تا تلاش برای راه‌اندازی شهرک دارویی در قم

رییس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت در سفر امروز خود به قم، با استاندار دیدار و گفتگو کرده و بر لزوم تامین اقلام دارویی استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، بهرام دارایی رییس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت با حضور در قم، با استاندار دیدار و گفتگو کرد.

استاندار قم در این دیدار ضمن خیر مقدم به معاون وزیر بهداشت، به جایگاه زیارتی قم اشاره کرد و گفت: سالانه در ۲۲۰ روز استان قم شاهد، جمعیت گسترده ای از زائران است که این آمار نشان می‌دهد، قم در چه جایگاهی از این نظر قرار دارد.

سیدمحمدتقی شاهچراغی افزود: یکی از اقلام مورد نیاز این زائران، مباحث دارویی بوده که باید تامین شود و همچنین داروی مورد نیاز شهروندان نیز همواره تامین گردد.


دکتر دارایی معاون وزیر بهداشت نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه قم تصریح کرد: با توجه به زائرپذیر بودن استان قم، باید نگاه ویژه به این استان داشت که ما در سازمان غذا و دارو همواره مد نظر داریم.

رییس سازمان غذا و دارو اضافه کرد: تامین داروی مورد نیاز استان را همواره در دستور کار داشته و پیگیری مجدانه خواهیم داشت.

دکتر مصری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: استان قم با کمک شرکت های دانش بنیان در راستای مباحث فناوری سلامت اقدام خواهد کرد و طرح راه اندازی شهرک دارویی را نیز پیگیری می کند.

انتهای پیام/

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید