• 1401/02/07 - 10:40
  • 804
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

۳ مرکز کرونا تا اطلاع ثانوی از چرخه خدمات کرونا خارج شدند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان با اشاره به شرایط نسبتا آرام کرونایی در روزهای اخیر گفت: سه مرکز تشخیص کرونا از چرخه خدمات کرونایی خارج شدند.

دکتر بهاره زارع رئیس مرکز بهداشت شهرستان با اشاره به شرایط نسبتا آرام کرونایی در روزهای اخیر گفت: با توجه کاهش مراجعات به مراکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کرونا در هفته گذشته و در جهت بهره گیری از ظرفیت این مراکز  جهت ارائه سایر خدمات بهداشتی، سه مرکز منتخب تا اطلاع ثانوی از چرخه خدمات کرونا خارج می شوند. 
 
وی افزود :علاوه بر مرکز خوراکیان که مدتی است از چرخه کرونا خارج شده سه مرکز شهدا، پنبه چی و بعثت نیز از روز شنبه به کار خود پایان داده و در صورت نیاز و افزایش مراجعات مجددا فعال خواهند شد. 
 
رئیس مرکز بهداشت شهرستان از همشهریان خواست ضمن ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی، در صورت مشاهده هرگونه علائم مشکوک به کرونا در اولین فرصت به یکی از مراکز منتخب کرونا مراجعه نمایند.
 
شایان ذکر است مراکز کرونا امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن، جندقیان در زاویه و فرقانی در نیروگاه در ساعات اداری در خدمت همشهریان گرامی می باشند و مراکز پردیس در پردیسان و امام خمینی  در انتهای صدوق از ساعت 8 صبح تا 8 شب (در ماه رمضان تا ساعت 6 عصر) فعال بوده و فقط مرکز امام خمینی در روزهای جمعه و تعطیل  فعال خواهد بود.
 
  • گروه خبری : اخبار,کرونا
  • کد خبر : 50980

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید