• 1402/06/18 - 09:46
  • 430
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

پیام تشکر مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم از دانشگاهیان به مناسبت خلق حماسه معنوی در پیاده روی اربعین

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم از دانشگاهیان به مناسبت خلق حماسه معنوی در پیاده روی اربعین حسینی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در این پیام آمده است:
 
 بسم‌الله الرحمن الرحیم 
 
ومنْ یعظّمْ شعائر اللّه فإنّها منْ تقْوى الْقلوب
 
به‌راستی که شرکت در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) با وجود سختی‌ها و رنج‌های شیرینش در لبیک به امام منتقم و منتصر برای ظهور، از نشانه‌های پاکی دل و اتصال به حق و ایمان به نور و هدایت است.
 
هر کس که در این مسیر اطاعت از اولیاء الهی با جسم، قلب، زبان، مال و یا هر وسیله و امکاناتی همراهی نموده و لو به علت معذوریت‌هایی نتوانسته حضور فیزیکی یابد، تعظیم شعائر الهی را نموده و مصداق آیه شریفه «ومنْ یعظّمْ شعائر اللّه فإنّها منْ تقْوى الْقلوب» است. 
 
جریان‌های خارجی و عناصر معدود داخلی که تاب دیدن چنین حماسه‌ای و خلق چنین صحنه‌های بی‌نظیر و زیبایی را ندارند در خسران هستند و به‌زودی به بار نشستن این حماسه عظیم را با صد حسرت و آه خواهند دید. 
 
به سهم خود از همه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم که در این حماسه نقش ایفا نمودند و درخشیدند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
 
از مسئولین عزیز دانشگاه و ریاست محترم دانشگاه که با برنامه‌ها و حمایت‌های خود زمینه حضور در پیاده‌روی و بستر خدمت‌رسانی به زوار را برای اقشار مختلف جامعه دانشگاهی فراهم نمودند تشکر می‌نمایم.
 
از تیم‌های درمانی و بسیج جامعه پزشکی که به جهت خدمت‌رسانی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام با برپایی موکب درمانی مستقل و یا همکاری با بخش‌های درمانی دیگر مواکب به نحو شایسته‌ای در این حماسه عظیم حضور یافتند کمال قدردانی را دارم.
 
حقیر در فرصت کوتاهی که توفیق معیت با این عزیزان را داشتم نظاره‌گر عشق، ایثار، مجاهدت و  تلاش بی‌وقفه این عزیزان بودم حقیقتا موکب درمانی انصار الحسین علیه.السلام یکی از الگوهای موفق همدلی، پرکاری، محبت و صفا و معنویت و دلسوزی و عشق برای سایر مراکز درمانی در طول سال است.
 
از برنامه‌ریزان کاروان پیاده روی دانشجویی یعنی عزیزان بسیج دانشجویی دانشگاه که با همدلی و عشق به ارباب بی‌کفن خود و با دلسوزی تمام، و احساس مسئولیت، جمع زیادی از تشنگان وصال دوست را سیراب محبت و زیارت نمودند قدر دانی نموده و کمال امتنان را نسبت به اهتمام‌شان به این حرکت خود جوش دانشجویی و تعظیم شعائر دارم.
 
از عاشقان دلسوخته‌ای که ایثار کردند و در شهر مقدس قم ماندند تا در دو موکب درمانی مستقر در مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام مخلصانه خدمت نمایند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
 
در بازدید از این مراکز، خدمت صادقانه این عزیزان را که از روزها قبل از اربعین شروع و تا روزهای بعد از اربعین ادامه دارد، نظارگر بودم و حسرت این خدمت بی‌ادعا را خوردم.
 
و در نهایت از عموم دانشگاهیان که با صرف مرخصی ها استحقاقی خود و هزینه کرد بخشی از حقوق و اندوخته ماهیانه خود در معیت خانواده و با انگیزه‌ای الهی طی طریق نمودند و خود را به قافله عشاق امام عصر عج رساندند تشکر می‌نمایم. عزیزان دانشگاهی کارتان با ارزش است؛ سپاس امثال من حقّ آن را ادا نمی‌کند؛ سپاس خدا نصیبتان باد.
 
شکرالله مساعیکم الجمیله
 
اللّهمّ وفّقنا لما تحب و ترضی، وجنبنا أنّا تغبض تنحاها.
 
اللّهمّ اجْعلْ عواقب امورنا خیْراً
 
اللّهم عجّل فی فرج مولانا صاحب الزمان
 
سید محمد طاهری خرم‌آبادی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 58433
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید