• 1401/04/22 - 11:09
  • 588
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت روز روز بهزیستی و تأمین اجتماعی

دکتر مصری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت روز روز بهزیستی و تأمین اجتماعی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم بیست و پنجم تیرماه به‌پاس یادآوری خدمات، ایثار و ارزش نهادن به تلاش‌ها و زحمات حوزه تأثیرگذاری از جامعه اسلامی‌مان، «روز بهزیستی و تأمین اجتماعی» نام‌گذاری شده است. این روز فرصت مغتنمی است برای تکریم از انسان‌های شایسته‌ای که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.
 
شریعت ختمی‌مرتبت با تأکید بر مساوات و عدالت اجتماعی و برقراری قسط و برابری از سوی باری‌تعالی ابلاغ شد و نهضت معمار کبیر انقلاب اسلامی نیز منادی بسط و گسترش حمایت‌های اجتماعی در راستای کاهش فقر و تکریم آحاد جامعه شکل گرفت تا با خود ارتقای سطح رفاه عمومی، حمایت از اقشار آسیب‏ پذیر و گسترش برخورداری همگانی از امکانات کشور را به ارمغان آورد.
 
خدمات تأمین اجتماعی باسابقه‌ای درخشان در دوران پرشکوه انقلاب اسلامی، از نظر شاخص‌های اجتماعی و مدنی از اهمیتی روزافزون برخوردار بوده و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از ارکان اساسی سنجش امنیت اجتماعی و پیش‌بینی آینده روشن جامه تبدیل‌شده است.
 
اینجانب به نمایندگی از جامعه سلامت استان قم، این مناسبت را به همه تلاشگران و خادمان این عرصه که با کوشش وافر خود در مسیر خدمت‌رسانی، زمینه‏های رشد رفاه اجتماعی را در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را موجب می‌شوند، تبریک و تهنیت عرض نمایم.
 
دکتر مهدی مصری
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 52199
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید