• 1394/07/13 - 08:24
  • 179
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
حجت الاسلام قرائتی خطاب به پزشکان قمی

هیچ وقت خود را فارغ التحصیل ندانید / دنیا را در اختیار خود در بیاورید ولی اجاز ندهید دنیا شما را بازیچه خود قرار دهد.

نخستین جلسه از سلسله نشست های حیات طیبه با موضوع واکاوی اخلاق پزشکی و جایگاه ارزشمند طبیب ویژه اساتید و پزشکان، با حضور حجت الاسلام قرائتی صبح امروز در محل ستاد دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

نخستین جلسه از سلسله نشست های حیات طیبه با موضوع واکاوی اخلاق پزشکی و جایگاه ارزشمند طبیب ویژه اساتید و پزشکان، با حضور حجت الاسلام قرائتی صبح امروز در محل ستاد دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در این جلسه حجت الاسلام قرائتی ضمن تسلیت به مناسبت فاجعه منا گفت: ما مسلمانان معتقدیم که نماز انسان را از هر شر و بدی حفظ می کند و سوال اینجاست که چرا سعودی ها که نماز به جا می آورند گناه بزرگ انجام می دهند و مسلمانان را در یمن می کشند، این یک دلیل بیشتر ندارد و آن دوری آنان از ولایت ائمه اطهار است.
 
 
محسن قرائتی ادامه داد: سعودی ها ما شیعیان را کافر می دانند و بنده خطاب به آنها می گویم آیا به نظر شما کافر دیگری به غیر از شیعیان در جهان وجود ندارد که شما شیعیان را می کشید و حتی یک سیلی به صورت اسرائیل نمی زنید.
دبیر ستاد اقامه نماز کشورافزود: غدیر خم ثابت کرد که ولی خدا باید از سوی خداوند انتخاب گردد ولی متاسفانه انتخاب خداوند نادیده گرفته شد و با مشورت خود یک نفر را به عنوان ولی امر مسلمین انتخاب کردند و حق ولایت را از علی (ع) و فرزندان ایشان سلب نمودند.
حجت الاسلام قرائتی در بخش دیگر از سخنان خود ضمن اشاره به بازیچه دنیا قرار نگرفتن پزشکان گفت: از شما پزشکان عزیز می خواهم هیچ وقت خود را فارغ التحصیل ندانید و هموار به دنبال کسب علم و دانش باشید و هیچ گاه به دنبال ثروت اندوزی و مشهور شدن نباشید که این کار اجر شما را از بین خواهد برد.
محسن قرائتی خاطر نشان کرد: بیماری که به شما مراجعه می کند و پس از سپری کردن دوران درمان سلامت خود را به دست می آورد، تا آخر عمر هر کار خیر و ثوابی را که انجام دهد شما نیز در آن شریک خواهید بود و این عظمت کار شما را می رساند.
دبیر ستاد اقامه نماز کشور خطاب به اساتید حاضر در جلسه گفت: در کلاس های درس خود درباره مباحثی همچون حجاب و ولایت فقیه نه از لحاظ قرآنی و دینی بلکه از لحاظ عقلی و منطقی با دانشجویان صحبت و تبادل نظر کنید و بدانید که تاثیر صحبت های شما بر روی دانشجویان بسیار عمیق میباشد.
 
 
 
 
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 21074
کلمات کلیدی