• 1402/04/18 - 09:07
  • 193
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی قم و اداره امور مالیاتی استان برگزار شد

این نشست مشترک با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و مدیر کل امور مالیاتی استان برگزار و در آن در خصوص ضرورت و بررسی روند پرونده‌های مالیاتی جامعه پزشکی و درمانی بحث و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در جلسه مشترک دانشگاه و اداره مالیاتی استان که با حضور دکتر مهدی مصری ریاست دانشگاه، دکتر مجید محبی سرپرست معاونت درمان و دکتر عادلی رئیس نظام پزشکی استان و همچنین آقای نیرو بخش مدیرکل امور مالیاتی استان برگزار شد؛ دکتر مصری به بیان اهمیت تکریم جایگاه شغلی این گروه از مشاغل پرداختند. 
 
همچنین نیروبخش مدیرکل امور مالیاتی استان نیز با بیان اهمیت جایگاه این شغل، در خصوص ضرورت و بررسی روند پرونده‌های مالیاتی جامعه پزشکی و درمانی به ارائه نظرات خود پرداخت.
 
موضوع فعالیت پزشکان، دستگاه پوز در مطب و مراکز درمانی، تعیین تکلیف اموال تملیکی که در راستای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشف شده‌اند و دریافت مجوز نسبت به استفاده و یا امحاء این اموال موارد مورد بحث در کارگروه‌های تخصصی و کارشناسی در این جلسه بودند. 
 
تشکیل تیم مشترک بازرسی بین دانشگاه و اداره امور مالیاتی با ابلاغ رسمی به‌عنوان ضابط قضایی جهت بازدیدهای مشترک از مطب‌ها و مراکز درمانی و بررسی نتایج حاصل از بازدیدهای مشترک در دو کارگروه کارشناسی و تخصصی در سطح دانشگاه  و به‌صورت ماهانه ازجمله مصوبات این جلسه بودند که مقرر شد در مرحله اول مورد بررسی در سطح دانشگاه و اخطارهای لازم طبق ضوابط به موارد موردنظر داده شود و سپس در سطح تخصصی گزارش اقدامات صورت گرفته به‌صورت دو ماه یک‌بار در کمیته تخصصی با حضور مدیران ارشد ارائه شود؛ درصورتی‌که موارد در مرحله اول تعیین تکلیف نشوند جهت بررسی تخصصی به شعبه ویژه در دادستانی مکاتبه شود.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 57846
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید