نشست آموزشی «ارزشیابی دوره دوم کارکنان» علوم پزشکی قم برگزار شد

نشست آموزشی «ارزشیابی دوره دوم کارکنان» به همت مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور کارشناسان این حوزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، جلسه آموزشی ارزشیابی دوره دوم کارکنان از سوی مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه با هدف آگاه‌سازی از نحوه کار، انجام وظایف و مسئولیت‌پذیری و رفتار کارکنان در سالن شهید مطهری(ره) ستاد برگزار شد.

این ارزیابی عملکرد به عنوان یک ارزیابی دوره ای، رسمی و مکتوب از عملکرد شغلی کارکنان با حضور کارشناسان این حوزه برگزار و در آن آقای مهدی نادری کارشناس ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی قم به معرفی منابع مختلف ارزیابی و مراحل ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان پرداختند.

همچنین وی با تشریح سازمان اجرایی و وظایف واحدهای درگیر در فرایند مدیریت عملکرد گفت: ارزیابی عملکرد کارمندان باید شفاف و قابل اندازه گیری باشند.

کارشناس ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین با ارائه توضیحاتی پیرامون فرم‌های ارزیابی و حیطه شمول آن‌ها؛ انواع فرم‌های ارزیابی؛ فرایند اجرا و مراحل تکمیل فرم‌های ارزیابی عملکرد را معرفی کردند.

نادری در بخش دیگری از این نشست آموزشی توضیحاتی تکمیلی پیرامون نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان؛ معیار سنجش ارزیابی عملکرد؛ فرم شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد و نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد آنان ارائه کرد.

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید