مراسم جشن ازدواج ۵۵ زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد

این جشن همزمان با اعیاد ماه رجب و در راستای ترویج ازدواج میان جوانان، با حضور و سخنرانی دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و ۵۵ زوج دانشجوی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مراسم جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه به همت نهاد مقام معظم رهبری طبق روال سنوات گذشته در دستور قرار گرفته و امسال نیز به دنبال اهمیت موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری و ترویج ازدواج برگزار شد.

در این مراسم دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم طی سخنان کوتاهی به بیان سیاست های جوانی جمعیت و توجه ویژه دانشگاه به این سیاستها اشاره و اظهار داشت: امیدواریم سیاستهای جوانی جمعیت که همچون گذشته مورد توجه دانشگاه بوده همچنان ادامه یابد.

دکتر مهدی مصری بر لزوم گسترش فرهنگ ازدواج در کنار تحصیل از سوی دانشجویان تأکید و تصریح کرد: دوران دانشجویی فرصت بسیار خوبی است که در کنار درس، ازدواج به هنگام داشته باشند و فرزند آوری را هم در دستور کار قرار دهند چرا که انسان خلق شده که رشد و تکامل داشته باشد.

وی توجه ویژه دانشگاه بر ایجاد و ساخت خوابگاه متأهلی را مورد تأکید قرار داد و گفت: در این زمینه در تلاش هستیم علاوه بر حمایت های دولت حمایت خیرین را نیز داشته باشیم و حداقل های معیشتی را برای دانشجویان تأمین کنیم.

قرائت خطبه عقد برای یک زوج دانشجو، اهدای نمادین کارت هدیه به سه تن از زوجین دانشجو از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، مولودی خوانی و مدح اهل بیت( ع) و اجرای استندآپ از جمله مهمترین بخش های جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه بودند که به صورت شاد و مفرح برگزار شد.

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید