• 1394/04/20 - 13:21
  • 434
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
وزیر بهداشت در جمع خیرین سلامت استان قم:

مجمع خیرین سلامت کشور اقدامات ارزشمندی را در توسعه مراکز درمانی و بهداشتی داشته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت حضور در نشست هم اندیشی خیرین سلامت استان، در محضر حضرت آیت الله مکارم شیرازی به شهر مقدس قم سفر کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت حضور در نشست هم اندیشی خیرین سلامت استان، در محضر حضرت آیت الله مکارم شیرازی به شهر مقدس قم سفر کرد.

دکتر هاشمی در ابتدای این سفر ضمن حضور در حرم حضرت معصومه (س) و زیارت بارگاه نورانی آن حضرت ، بر سر مزار بزرگان تشیع که در حرم مطهر مدفون می باشند حاضر و برای شادی روح آن بزرگواران به قرائت فاتحه پرداخت.

 


 

 

وزیر بهداشت در نشست هم اندیشی خیرین سلامت استان قم ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین گفت: از اینکه این فرصت فراهم شد تا در این ایام مبارک در محضر آیت الله مکارم شیرازی و خیرین و واقفین عزیز هستیم خوشحالم و امیدوارم در راه تحقق آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب بتوانیم سربلند باشیم.

 


 

وی با اشاره به اجر بالای عمل خیر و کمک به نیاز مندان ، نزد خداوند گفت: در 20 ماه اخیر با کمک های تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله مجلس و دولت ، مردم عزیز کشورمان باور کرده اند که مشکلات و نیاز هایشان دیده می شود و مسئولان در صدد رفع آنها می باشند.
دکتر هاشمی با اشاره به پوشش کامل شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت کشور از لحاظ کادر پزشکی و درمانی گفت: سعی داریم برای ساکنین حاشیه شهرها امکانات خوب بهداشتی و درمانی فراهم نماییم و انشاالله در آینده ای نزدیک تمامی شهرهای کشور را زیر پوشش قرار دهیم ، همچنین در زمینه دارو نیز علی رغم تمامی محدودیت های موجود برای دولت، مشکلات رفع شده و امیدواریم در سال جاری دیگر حلقه های این حرکت را تکمیل نماییم.

 


 

وزیر بهداشت گفت: مشکلات ساختاری بسیاری در حوزه درمان کشور وجود دارد ، در واقع کارهای بر زمین مانده ی بسیاری داریم و از آنجایی که تامین سلامت مردم از بهترین کارهاست ، امیدوارم در آینده علی رغم فعالیت های درخشان مجمع خیرین سلامت کشور، همچنان شاهد اقدامات ارزشمند این نهاد باشیم.
دکتر هاشمی افزود: شهر مقدس قم در اولویت وزارت بهداشت قرار دارد و انشاالله درسال جاری و در قالب طرح تحول بهداشت تمام شهر تحت پوشش خدمات کامل بهداشتی و درمانی قرار گیرد.

 




 



  • گروه خبری :
  • کد خبر : 20182
کلمات کلیدی