• 1400/06/17 - 10:06
  • 1354
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از خدمات بسیج دانشجویی قم

دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در دیدار با اعضای قرارگاه دانشجویی جهادی شهید دکتر قاسمی گفت: تنها راه مقابله با ویروس منحوس کرونا واکسیناسیون است و هیچ فرقی بین واکسن ها وجود ندارد.














وی افزود: متاسفانه رسانه های خارجی و جاهلان داخلی در راستای واکسن هراسی تلاش می کنند که این به ضرر مردم بوده و مشکلات بسیاری را به همراه خواهد داشت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به طرح شهید سلیمانی گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی کمک شایانی به کنترل شیوع ویروس منحوس کرونا کرد و نیروهای جهادی در این خصوص زحمات بسیاری کشیدند.

وی افزود: بسیجیان و نیروهای جهادی بدون ریا در میدان عمل حاضر شدند که از آنها قدردانی کرده و حال دانشجویان بسیجی که بی ریا در میدان عمل در حال مبارزه اند، قطعا موفق خواهند شد‌.

در ابتدای این دیدار نیز جواد رفعت نژاد مسئول بسیج دانشجویی استان قم پیرو سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در خصوص آرایش جدید دفاعی و مبارزه با آن گفت: طرح بومی شده شهید حاج قاسم سلیمانی را که با محوریت پژوهشی و الگو دهی جهت کاهش مراجعات به بیمارستان ها طراحی شده است، در سه فاز عملیاتی؛ پایش و بیماریابی، اقدامات درمانی، پیگیری وضعیت بیمار اجرایی می کنیم.

وی ادامه داد: در فاز دوم این طرح که همراه با تجهیز یکی از حسینیه های محله در حال پایش بوده است، با حضور پزشکان جهادگر، بیماران شناسایی شده ویزیت و طی درمان خواهند شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 47058

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید