مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد؛
فعالیت گروههای تبلیغی و اطلاع رسانی در راستای مقابله با کرونا
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، از همان ابتدای شیوع این ویروس، تیم های تبلیغی و اطلاع رسانی در سطح دانشگاه علوم پزشکی قم شکل گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سید هاشم صدر امروز در جلسه مدیران روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه که در تالار امام علی(ع) برگزار شد گفت: از ابتدای شیوع کرونا، چهار رکن برای پیشگیری و مبارزه با این ویروس شکل گرفت که شامل درمان، بهداشت، پشتیبانی و اطلاعرسانی بود.
وی افزود: در کنار کمیته های دیگر کمیته اطلاعرسانی و آرامش بخشی هم کار خود را آغاز کرد که در ذیل این کمیته شورای اطلاعرسانی، کارگروه تولید محتوا و قرارگاه اطلاعرسانی نیز فعال شدند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در شورای اطلاعرسانی از همکارانی که در گذشته و حال تجربیاتی در این امر داشتند، استفاده شد و سعی کردیم با توجه به شرایط و موقعیت های مختلف جلسات را تشکیل و هم فکریهای لازم به عمل آید.
صدر با اشاره به راهاندازی کارگروه تولید محتوا گفت: این کارگروه با همکاری معاونت تحقیقات و استفاده از ظرفیت های هئیت های علمی شکل گرفت که خروجی آن محتواهای آموزشی و حضور کارشناسان علمی در صدا و سیما و سایر رسانهها بود.
وی با اشاره به فعالیت قرارگاه اطلاع رسانی کرونا گفت: در این قرارگاه نیز از توان و همفکری جامعه رسانه ای استان، خانه مطبوعات، صدا و سیما و مسئولان خبرگزاری ها و مدیران صفحات مجازی استفاده شد تا بتوانیم علاوه بر اقناع سازی، اطلاع رسانی مناسب نیز انجام شود.
نظر دهید