• 1400/12/17 - 14:24
  • 874
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

راه‌اندازی بانک مواد آزمایشگاهی در قم / پژوهش‌های کاربردی را در دانشگاه علوم پزشکی قم دنبال می‌کنیم

دکتر کوهپایی امروز در جلسه مشترک اعضای هیئت‌علمی با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ارتباط خوب و مناسبی میان اعضای هیئت‌علمی و اساتید با مجموعه پژوهش وجود دارد که به دنبال ارتقا سطح همکاری‌ها هستیم.

وی بیان داشت: آموزش و پژوهش در کنار یکدیگر می‌توانند اقدامات مؤثری در ارتقا جایگاه دانشگاه داشته باشند و باید بکوشیم تا هم مسائل آموزشی و هم مسائل پژوهشی را رشد دهیم.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم بر ایجاد شبکه‌سازی میان مراکز آزمایشگاهی تأکید و گفت: این امر موجب می‌شود تا بتوانیم از تجهیزات آزمایشگاهی یکدیگر به نحو مطلوب استفاده کرده و در راستای ارتقا کارها گام برداریم.

دکتر کوهپایی از راه‌اندازی بانک مواد آزمایشگاهی خبر داد و گفت: این بانک در راستای جلوگیری از هدر رفت منابع و توسعه تحقیقات راه‌اندازی می‌شود به‌گونه‌ای که موادی که از تحقیقات قبل اضافه آمده در این بانک ثبت تا محقق جدید بتواند از آن‌ها استفاده کند.

وی گفت: توسعه مراکز تحقیقاتی را دنبال می‌کنیم و اعتقادداریم پژوهش برای پژوهش نیست، بلکه پژوهش برای حل مشکل است و پژوهش‌های دانشگاه علوم پزشکی را به این سمت هدایت خواهیم کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 50172

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید