دیدار معاونین «درمان» و «توسعه مدیریت و منابع» علوم پزشکی قم با خانواده معظم شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

معاونین درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم و همچنین سرپرست مدیریت حراست دانشگاه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران استان در قالب رزمایش فرهنگی رهروان شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، با عنایت به برگزاری رزمایش رهروان شهدا که به‌منظور دیدار و تجلیل خانواده معظم شهد، جانبازان و آزادگان در سطح استان قم در هفته دفاع مقدس انجام می‌شد؛ افتخار 100دیدار از خانواده معظم شهدای والامقام نصیب دانشگاه علوم پزشکی قم شد.

ازاین‌رو به مناسبت هفته دفاع مقدس، امروز دکتر پوررضا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه حجت‌الاسلام جوانمرد زاده کارشناس سلامت معنوی دانشگاه، با حضور در منزل خانواده‌های گران‌قدر شهیدان «جواد خودکار قمی» و شهید «ابوالفضل فلاح اصل» ضمن دیدار با این عزیزان، از زحمات و مجاهدت‌های آنان تقدیر به عمل آوردند.

دیدار و گفت‌وگوی دکتر مجید محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه دکتر فخاریان قمی مدیر امور بیماری‌ها و مراکز بهداشتی درمانی  دانشگاه، با خانواده‌های شهیدان «مهدی پرنده غیبی» و «سید ابوطالب حسینی» و همچنین دیدار با یکی از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس «اسماعیل جعفری» از دیگر برنامه‌های امروز معاونت درمان دانشگاه بود که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و در راستای برگزاری رزمایش رهروان شهدا انجام شد.

همچنین محمدرضا ضیائی پور سرپرست مدیریت حراست دانشگاه به همراه حجت‌الاسلام جوانمرد زاده کارشناس سلامت معنوی دانشگاه با حضور در منزل دو تن از ایثارگران و جانبازان استان «رضا غلامرضایی» و «حسن نیک نامیان» ازخودگذشتگی این عزیزان که جان برکف در جنگ هشت‌ساله دشمن علیه میهن اسلامی دفاع کردند با اهدای لوح تقدیر به عمل آوردند.

 

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید