• 1402/05/10 - 08:43
  • 114
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با رئیس ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری

دکتر مصری گفت: با تبیین، هم افزایی و جذب اعتبارات در اجرای موفق و موثر غربالگری پیشگیری و درمان بهینه سرطان مصمم هستیم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه دکتر جهانگیری مشاور عالی ریاست دانشگاه با حضور در ساختمان معاونت علمی ریاست جمهوری با دکتر مصطفی قانعی رئیس ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه با اشاره به طرح جامع درمان بهینه سرطان گفت: با تبیین، هم افزایی و جذب اعتبارات در اجرای موفق و موثر غربالگری پیشگیری و درمان بهینه سرطان مصمم هستیم.
 
وی ادامه داد: اجرای این طرح با هدایت و راهنمایی های معاونت علمی ریاست جمهوری ادامه خواهد یافت و امیدواریم بتوانیم گام موثری در خدمت به مردم عزیز برداریم.
 
دکتر مصری گفت: طرح جامع درمان بهینه سرطان، بر اساس چهارچوب مفهومی در مدیریت بهینه و درمان جامع دیده شده است که به عنوان یک کار تیمی و در قالب 26 گام ارائه خدمت اجرایی می شود.
 
وی تاکید کرد: در این طرح بهره وری و بیمار را محور قرار داده ایم و با مداخله تمامی گروه ها و ذی نفعان که باید ارائه خدمت کنند، اجرایی خواهد شد.
 
دکتر مصطفی قانعی رئیس ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری نیز در این جلسه ضمن استقبال از طرح جامع درمان بهینه سرطان که توسط دانشگاه علوم پزشکی قم ارائه شده است بر اهمیت اجرایی شدن آن و همچنین کمک به عملیاتی کردن آن تاکید کرد.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 58061
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید