• 1401/10/12 - 14:53
  • 902
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

حضور دندانپزشکان متخصص در مرکز تخصصی دندانپزشکی فاطمیه قم/ارائه خدمات با تعرفه دولتی

دندانپزشکان متخصص در مرکز تخصصی دندانپزشکی فاطمیه(سلامت) همه‌روزه آماده ارائه خدمت به همشهریان قمی با تعرفه دولتی هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، بخش اورژانس مرکز دندانپزشکی فاطمیه(سلامت) در راستای برقراری عدالت اجتماعی در حوزه خدمات درمانی و بهداشتی خدمات‌رسانی دولتی می‌کند.

این بخش همه‌روزه حتی روزهای تعطیل در دو شیفت صبح و عصر با حضور پزشکان و دستیاران مجرب از ساعت 7:30 صبح الی 19:30 آماده ارائه خدمت و در شیفت شب نیز بخش اورژانس آماده ارائه خدمات اورژانس می‌باشد.

در بخش اندو تخصصی در نوبت صبح در روز شنبه دکتر محسن صادقی، روز یکشنبه دکتر فاطمه ولی زاده، دوشنبه دکتر الهام بویراحمدی، سه‌شنبه دکتر علیرضا مجیدی، چهارشنبه دکتر زهرا محمدی و روز پنج‌شنبه دکتر ساحل کامکار  و در نوبت عصر روز یکشنبه دکتر سمانه مرادی خدمت‌رسانی می‌کنند.

در بخش جراحی لثه در نوبت صبح روز یکشنبه دکتر سمانه سلطانی، روز سه‌شنبه دکتر علی رفیع درگاهی و روز پنج‌شنبه دکتر ابوالفضل صفیری خدمات‌رسانی می‌کنند.

در بخش پروتز نیز نوبت صبح دوشنبه دکتر علیرضا امینی و  در روز سه‌شنبه دکتر محمد مرو و در نوبت عصر روز شنبه دکتر دنا سپهری و در روز یکشنبه دکتر الناز عمرانی خدمات‌رسانی می‌کنند.

در بخش ترمیمی تخصصی در نوبت عصر روز یکشنبه دکتر ساناز عباسی و در نوبت عصر سه‌شنبه دکتر ندا خیرخواه به انجام خدمات تخصصی می‌پردازند.

در بخش ارتودنسی نیز در نوبت صبح در روز شنبه زهرا طهرانی، روز یکشنبه دکتر مهدی حسن‌پور، روز دوشنبه الهه سیدطبا، روز سه‌شنبه دکتر سعید قریشی، دکتر عطیه بهروزی و دکتر محمود پور عزتین و در روز پنجشنبه دکتر سیده سلوی خسروشاهی و در نوبت عصر روز شنبه نیز دکتر عطیه بهروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

در زمینه بیماری‌های دهان و دندان جراحی فک و صورت نیز در نوبت صبح روز یکشنبه دکتر یاسمین برکیان  و دکتر محمدمهدی زاده و در نوبت عصر روز دوشنبه  دکتر آوین خدابخشی  و روز سه‌شنبه دکتر سمیرا حاجی صادقی و دکتر آوین خدا بخشی و روز چهارشنبه دکتر سمانه عقیقی حاتمی پور خدمات دندانپزشکی ارائه می‌کنند.

در بخش اطفال نیز دکتر رضوان رضائی در نوبت‌های صبح  شنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به انجام خدمات دندانپزشکی برای اطفال می‌پردازند.

شایان‌ذکر است دندانپزشکان عمومی نیز همه‌روزه در مرکز تخصصی دندانپزشکی فاطمیه (سلامت) نیز در حال خدمات‌رسانی به همشهریان عزیز قمی هستند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 55805

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید