حسابداران دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شدند

به مناسبت روز حسابدار با حضور دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، طی مراسمی از کارکنان امور مالی دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مهدی مصری در مراسم تجلیل از کارکنان امور مالی دانشگاه که به مناسبت 15 آذرماه روز حسابدار در سالن امام علی(ع) برگزار شد، با بیان اهمیت حوزه مالی در یک ارگان و دستگاه اجرایی اظهار داشت: باید به خط‌مشی‌ها و ارتباطات حوزه مالی در ستاد دانشگاه و سایر مراکز درمانی توجه ویژه شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تخصصی بودن ارتباط حوزه مالی با دو حوزه بهداشتی و درمانی را موردتوجه قرار داد و گفت: در این رابطه باید سیاست‌گذاران به این مقوله توجه ویژه‌ای داشته و با کمک گرفتن از هوش مصنوعی و آی تی و سایر سیستم‌ها و سامانه‌های یکپارچه انجام امور را تسهیل کنند.

وی همچنین بر لزوم استقلال مالی برخی مراکز آموزشی درمانی و معاونت‌ها و همچنین پرداخت به‌موقع تعرفه‌ها و معوقات کارکنان تأکید و تصریح کرد: پرداخت‌های به‌موقع پزشکان و پرستاران سبب ایجاد رضایتمندی نسبی بیشتر در بین پرسنل و کارکنان دانشگاه می‌شود.

همچنین در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه بر استفاده درست از تحلیل‌های مالی در حوزه سلامت از سوی مدیران و مسئولان تأکید و تصریح کرد: انجام تحلیل‌های درست و ارائه پیشنهادات و راه‌کارهای صحیح سبب کمتر شدن مشکلات و شکاف‌ها می‌شود.

دکتر پور رضا تأکید کرد: احصاء نیازها و مشکلات مختلف حوزه بهداشت و درمان و ایجاد رضایتمندی در همه حوزه‌ها و بخش‌های دانشگاه جزو وظایف مسئولان و مدیران دانشگاه بوده و باید در راستای رضایتمندی پرسنل و کارکنان قدم برداریم.

گفتنی است در پایان مراسم از کارکنان امور مالی دانشگاه و همچنین چهار نفر از پیشکسوتان این حوزه با اهداء لوحی، تجلیل به عمل آمد.

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید