• 1401/02/27 - 12:21
  • 873
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر اطلاع رسانی دقیق و پاسخگویی به افکار جامعه

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با مدیر و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم دیدار و گفتگو کرد.

دکتر مصری در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی؛ از تلاش‌ها و اقدامات این مدیریت در زمینه اطلاع رسانی اقدامات و خدمات دانشگاه در حوزه بهداشت و درمان و همچنین برگزاری مراسم های مختلف قدردانی کرد.

وی بر لزوم ایجاد کمیته هماهنگی بین روابط عمومی‌ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی باید محور تمامی برنامه‌ها باشد و با اطلاع رسانی دقیق به پاسخگویی به افکار جامعه کمک کند.

در ادامه این جلسه لطف آبادی رئیس حوزه ریاست دانشگاه نیز ضمن تبریک روز روابط عمومی از  تلاش‌ها و فعالیت‌های پرسنل این حوزه که بیشتر پنهان و اصطلاحا پشت دوربین صورت می‌گیرد و کمتر دیده می‌شوند تقدیر کرد.

وی با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین گفت: باید در حوزه بهداشت و درمان نیز در این راستا گام برداشته و در زمینه تبیین اقدامات صورت گیرد.

حسین تقی زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این مدیریت، از برنامه ریزی به منظور ضرورت افکارسنجی و ارتباط‌گیری هرچه بهتر با عموم شهروندان و همچنین بدنه و پرسنل دانشگاه برای رفع مشکلات خبر داد.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 51307

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید