بیانیه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی قم در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در پی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از دیپلمات‌ها و مستشاران ایران در سوریه گردید، هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی قم در محکومیت این حمله موشکی، بیانیه‌ای صادر کرد.
 
متن این بیانیه بدین شرح می‌باشد:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
«فرحین بما آتاهم اللّه منْ فضْله ویسْتبْشرون بالّذین لمْ یلْحقوا بهمْ منْ خلْفهمْ ألّا خوْفٌ علیْهمْ ولا همْ یحْزنون» / سوره آل عمران - آیه ۱۷۰
 
آنان به فضل و رحمتی که خدا نصیب‌شان گردانیده، شادمانند و دل‌شادند به حال آن مؤمنان که هنوز به آنها نپیوسته‌اند و بعداً در پی آنها به سرای آخرت خواهند شتافت که بیمی بر آنان نیست و غمی نخواهند داشت.
 
بار دیگر رژیم سفاک و منحوس صهیونیستی در سکوت کامل مجامع و سازمان‌های پرادعای بین‌المللی و این‌بار در تجاوزی آشکار به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه، با زیر پا گذاشتن تمامی قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی، موجب به شهادت رسیدن و زخمی شدن تعدادی از دیپلمات‌ها، سرداران، فرماندهان و مستشاران ایران اسلامی در سوریه گردید.
 
وقاحت رژیم صهیونیستی به حدی رسیده است که در جنایتی از حد گذشته، خاک جمهوری اسلامی ایران را مورد حمله وحشیانه خود قرار می‌دهد. ساختمانی که طبق تمامی قوانین بین‌المللی می‌بایست امن باشد، از سوی اسراییل بمباران شده است و سردار محمد حاجی رحیمی از مقامات ارشد نظامی کشورمان به همراه سردار محمدرضا زاهدی فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه در سوریه و لبنان به همراه تعدادی از دیپلمات‌ها و همراهان‌شان در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
 
هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی قم، ضمن تبریک و تسلیت شهادت دیپلمات‌ها و مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه، این جنایت و نقص آشکار قوانین بین‌المللی که هم‌زمان با سال‌روز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) روی داد را به شدت محکوم می کند، بی شک رژیم جنایتکار صهیونیستی پاسخی دندانشکن و عبرت آموز در زمان و مکان مناسب دریافت خواهد کرد.