اطلاعیه

برگزاری نمایشگاه فروش لوازم خانگی با امکان خرید اقساطی قرض‌الحسنه برای پرسنل دانشگاه

مدیریت پشتیبانی و اداره رفاهی و تربیت بدنی دانشگاه، به منظور کمک به بهبود معیشت و قدرت خرید پرسنل دانشگاه و در راستای حمایت از کالای داخلی در سال مهار تورم و رشد تولید؛ در تفاهمی با گروه صنعتی انتخاب و با همکاری بانک مهر ایران، فرصت خرید محصولات این گروه صنعتی شامل: لوازم خانگی، صوتی و تصویری به صورت اقساطی تا سقف یک میلیارد ریال وام قرض الحسنه 4درصد فراهم نموده است.

محصولات ارائه شده در این نمایشگاه شامل محصولات گروه صنعتی انتخاب (اسنوا، دوو، بست) می‌باشد که همکاران محترم می توانند تا سقف یک میلیارد ریال (100 میلیون تومان) وام قرض الحسنه 4درصد با تایید امور مالی دانشگاه (حداکثر مبلغ اقساط 30٪ خالص دریافتی) به صورت کسر از حقوق با اقساط 18 ماهه خرید نمایند.

همچنین امکان خرید به صورت چکی 12 ماهه نیز برای کلیه همکاران مقدور می‌باشد.

همکاران محترمی که قصد خرید کالای اقساطی از نمایشگاه و استفاده از تسهیلات بانک مهر ایران دارند بایستی از طریق بانکداری الکترونیک(فضای مجازی) نسبت به افتتاح حساب و تهیه تسهیلات کارت اعتباری اقدام نمایند. ضمن اینکه امکان افتتاح حساب در محل نمایشگاه نیز برقرار می‌باشد.

لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه از تاریخ چهارشنبه 1402/02/13 لغایت سه‌شنبه 1402/02/19 از ساعت 10 صبح تا 10 شب در محل مجتمع امام خمینی(ره) جنب گلزار شهدا علی ابن جعفر دایر می‌باشد. (همکاران گرامی برای جلوگیری از مشکلات ازدحام و شلوغی روزهای انتهایی نمایشگاه، از موکول کردن بازدید و خرید خود به روزهای پایانی نمایشگاه خودداری نمایند.)

همکاران گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره امور رفاهی دانشگاه مراجعه یا داخلی 1239 تماس حاصل نمایند.

 

 لیست قیمت محصولات اسنوا

لیست قیمت محصولات دوو

لیست قیمت محصولات بست

لیست قیمت لوازم برقی آشپزخانه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید