برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی/تاکید بر خدمات رسانی مطلوب به همشهریان/ اهتمام جدی بر حمایت از شرکت های دانش بنیان

رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مباحث مربوط به دانشگاه را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه گفت: خدمات کریمه و تلاش برای رضایت شهروندان، در دستور کار است که امیدواریم بتوانیم به آن اهتمام ورزیم.
 
وی با اشاره به برنامه ریزی های برای توسعه زیرساخت های دانشگاه گفت: توسعه زیرساخت ها در حوزه های بهداشتی، آموزشی و درمانی در دستور کار است تا بتوانیم علاوه بر یکپارچه سازی خدمات، در خدمات رسانی بهینه نیز موثر باشیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی از برنامه های مهم دانشگاه، اجرای طرح مگااورژانس در بیمارستان شهید بهشتی است که با توجه به موقعیت این بیمارستان و حجم بالای مراجعان به اورژانس بیمارستان، باید این طرح اجرایی شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش های جامعه سلامت استان قم گفت: خدمات رسانی به بیماران باید همواره مدنظر باشد تا بتوانیم یک خدمت موثر را ارائه کنیم.
 
وی گفت: توجه به شرکت های دانش بنیان در حوزه پزشکی در قم باید مد نظر باشد و دانشگاه علوم پزشکی باید همواره این امر را در دستور کار خود قرار دهد.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و گفت: باید نظرات دانشگاهیان در این زمینه جمع آوری و استفاده شود چرا که می تواند موثر و در پیشرفت و توسعه کشور، کارآمد باشد.

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید