گزارش تصویری

بازدید دو عضو هیات علمی دانشگاه پزشکی جابربن حیان عراق از مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی قم

دو عضو هیات علمی دانشگاه پزشکی جابربن حیان عراق با هدف توسعه روابط بین المللی در حوزه تحقیقات و فناوری و استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های خوب قم و دانشگاه علوم پزشکی این استان که مقصد بسیاری از محققین کشورهای اسلامی می‌باشد؛ از مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم، در این بازدید یک روزه که با تلاش و هماهنگی معاونت تحقیقات و فناوری و مدیریت امور بین الملل دانشگاه صورت گرفت، دو عضو هیات علمی دانشگاه پزشکی جابربن حیان عراق از مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی قم بازدید کردند.
 
هدف از این بازدید توسعه روابط بین المللی در حوزه تحقیقات و فناوری، همچنین استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود دانشگاه و پتانسیل خوب استان قم که مقصد بسیاری از محققین کشورهای اسلامی می‌باشد، است.
 
در این بازدید همچنین مقرر شد تا تفاهم‌نامه‌ای بین دو دانشگاه منعقد گردد و ارتباطات بین المللی در راستای همکاری‌های پژوهشی مشترک، استفاده از فرصت‌های مطالعاتی و دوره های آموزشی کوتاه مدت برای اعضای هیات علمی دانشگاه جابرابن حیان و همچنین تبادل دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مورد توجه قرار گیرد.

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید