• 1400/09/18 - 13:32
  • 1638
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آیین نکوداشت روز پرستار برگزار شد

طی مراسمی به همت سازمان نظام پرستاری استان قم، از خدمات و تلاش های پرستاران قم قدردانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مهندس مقیمی معاون استاندار قم، دکتر قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر عادلی رییس سازمان نظام پزشکی قم، دکتر پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم و دیگر مسولان و پرستاران خدوم استان قم برگزار شد.

دکتر قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در این آیین با قدردانی از تلاش‌های خالصانه جامعه پرستاری گفت: این عزیزان با همه وجود در راستای خدمت به مردم گام برداشته و می‌کوشند تا درد بیمار التیام بخشد.

وی افزود: در بحران کرونا همگان شاهد بودیم که پرستاران عزیز با از خودگذشتگی در برابر این ویروس منحوس ایستاده و در دفاع از سلامت مردم از جان مایه گذاشتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به مشکلات جامعه پرستاری گفت: همواره پیگیر رفع این مشکلات بوده‌ایمو با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک فرارسیدن روز پرستار به جایگاه پرستاران اشاره کرد و گفت: در بحران کرونا شاید بیشتر متوجه زحمات پرستاران شدیم، اما واقعیت آن است که این عزیزان هر لحظه در حال خدمات رسانی هستند.

وی افزود: پرستاران در بیمارستان گاها جور همه گروه‌ها را باید بکشند و حرف‌های بیمار را هم بشنوند ولی چیزی نگویند، که این نشان دهنده آن روح بزرگ و مهربان پرستاران است.

حجت الاسلام ذوالنور افزود: پرستاران دارای مشکلات بسیاری هستند که ما در مجلس دنبال رفع آن هستیم و پیشنهادهایی نیز به منظور رفع آن داده‌ایمکه در کمیسیون‌های مربوطه پیگیری خواهیم کرد.

مهندس مقیمی معاون استاندار قم نیز در این جلسه ضمن ابلاغ سلام استاندار قم گفت: مجموعه مدیریتی استان قدردان زحمات ارزشمند شما عزیزان است و با همه وجود از شما تشکر می‌کنیم.

وی افزود: نقش شما پرستاران در بهبود سلامت جامعه که منجر به توسعه همه جانبه کشور می‌شود، موثر است و اگر جامعه سالم باشد شاهد توسعه‌های گسترده هستیم.

دکتر پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: اگر شاهد فروکش کردن نسبی بیماری کرونا در کشور هستیم، شاهد تلاش‌های خالصانه کادر درمان است که پرستاران در این عرصه نقش برجسته‌ایدارند.

وی عنوان داشت: پرستاران از جان و زندگی خود برای سلامت جامعه گذشتند که قدردان آنها هستیم.

علیرضا طریقی رییس سازمان نظام پرستاری استان قم نیز در این جلسه با تاکید بر رفع مشکلات پرستاران گفت: حق پرستاران باید پرداخت شود و این عزیزان مظلومانه در حال خدمات رسانی هستند.

وی گفت: سال هاست که موضوع تعرفه گذاری خدمات در جامعه پرستاری مطرح می‌شود اما کسی اجرایی نمی‌کند که امیدواریم در این دوره جدید دولت، شاهد این امر باشیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از پرستان نمونه تجلیل شد.

همچنین از سوی سازمان نظام پزشکی قم از رییس سازمان نظام پرستاری استان و جامعه خدوم پرستاری تحلیل به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 48633
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید