اخبار معاونت توسعه؛

کسب رتبه شایسته توسط دانشگاه علوم پزشکی قم در برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹ دانشگاههای علوم پزشکی کشور

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این دانشگاه در اجرای برنامه عملیاتی مشترک دانشگاه‌ های علوم پزشکی در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ به رشد قابل توجهی دست یافته است.

دکتر فرزین نیا معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این دانشگاه در اجرای برنامه عملیاتی مشترک دانشگاه‌ های علوم پزشکی در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ به رشد قابل توجهی دست یافته است به طوریکه از ۸۱.۵۶ درصد تحقق اهداف در سال ۹۸ به ۹۶.۵۳ درصد پیشرفت در سال ۹۹ رسیده است. این میزان پیشرفت، ۱۴.۹۷ درصد رشد باعث قرار گرفتن این دانشگاه در جایگاه شایسته در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور گردید.

وی افزود: باید مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و پیگیری‌ های مستمر معاونین، مسئولین پایش و کلیه همکاران حوزه‌ های مختلف در راستای اجرای برنامه‌ ها انجام داده و امید است با اتکال به خداوند متعال و حمایت‌ های مسئولین دانشگاه شاهد تداوم پیشرفت در اجرای برنامه‌ ها باشیم. لازم به ذکر است همه ساله دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس میزان تحقق اهداف پیش بینی شده در برنامه عملیاتی، ۵ گروه سرآمد، شایسته، مقبول، متعهد به تلاش و غیرقابل قبول رتبه بندی می‌شوند که دانشگاه علوم پزشکی قم در کنار دانشگاههای علوم پزشکی ایران، اراک، اصفهان و مازندران در رتبه شایسته قرار گرفته است.

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید