گزارش تصویری

وبینار مشترک ریاست جمهوری با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به مناسبت روز پرستار

دکتر قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم،حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار،رییس نظام پرستاری و رئیس اداره پرستاری استان به همراه جمعی از پرستاران و مترون های بیمارستان ها در سالن شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی در این وبینار شرکت کردند.

در این وبینار مشترک که با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس از استان لرستان به صورت زنده برگزار می‌شد،رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور به همراه جمعی از پرستاران منتخب،مترون های بیمارستان های سطح کشور حضور داشته و به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم که در وبینار رئیس‌جمهور با پرستاران کشور حضور یافته بود، با تبریک زادروز فرخنده پیام‌آور کربلا حضرت زینب کبری(س) گفت: در دوران دفاع مقدس فرمانده‌ها در جلوی صف، پیشتاز مبارزه بودند و خودشان را هم‌تراز سربازان و بسیجیان قرار می‌دادند.

در حال حاضر هم باید نیروهای صف و ستاد یکسان دیده شوند تا احساس شود سفره‌شان هم‌تراز با مسئولان است، آن زمان با تمام وجود در خدمت مردم خواهند بود.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر هم نیاز است همان فرهنگ دفاع مقدس در کشور جاری باشد تا بتوان در برابر تمامی هجوم‌ها چه اقتصادی، چه فرهنگی و چه بیماری به‌خوبی از کشور دفاع کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم جناب آقای حاجی زاده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید