• 1400/04/13 - 10:57
  • 1960
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اخبار مراکز؛

عصر شلوغ اورژانس ۱۱۵ قم در حوزه تصادفات جاده‌ای/ واژگونی خودروها در جاده‌های قم

مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس قم از به پرواز درآمدن دو بار بالگرد اورژانس قم خبر داد.














وی گفت: در ساعت ۱۶:۴۱ دقیقه روز گذشته، تصادف سه خودروی سواری در جاده کهک به سمت لنگرود (ابتدای روستای خورآباد) هشت مصدوم داشته است که جهت مدیریت سریع‌تر صحنه حادثه و انتقال مصدومان، علاوه بر اعزام دو دستگاه آمبولانس اورژانس زمینی ۱۱۵ قم، بالگرد اورژانس هوایی نیز به محل حادثه اعزام شد.


وی افزود: با توجه به تعدد مصدومین بالگرد اورژانس هوایی قم طی دو مرحله اعزام به محل حادثه داشت که شش مصدوم را پس از دریافت اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل کرد.

فراهانی اضافه کرد: همچنین دو مصدوم نیز توسط دو دستگاه آمبولانس زمینی اورژانس ۱۱۵ قم به مرکز درمانی فرقانی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس قم افزود: همچنین عصر دیروز تصادفات دیگری نیز در حوزه جاده‌های قم رخ داد که در یکی از تصادفات، واژگونی خودروی دنا در اتوبان تهران - قم سه مصدوم داشت که باعث اعزام دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه شده است.

وی گفت: همچنین در تصادفی دیگر واژگونی پراید در محور سلفچگان، دو مجروح داشته است که در این حادثه نیز دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم اعزام شده است.

فراهانی از تصادف شاخص دیگری خبر داد و گفت: واژگونی پراید در جاده قدیم قم - تهران که یک مجروح داشته است و یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم به محل اعزام شده است.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 44961

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید