• 1401/06/08 - 12:50
  • 630
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با موافقت وزیر بهداشت؛

رشته "فوق تخصص گوارش و کبد بالغین" در مقطع دکتری تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی قم راه اندازی می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام این خبر گفت: راه‌اندازی این رشته تحصیلی با موافقت وزیر بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی با ظرفیت پذیرش دو دستیار برای یک دوره موافقت شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر حرمتی در رابطه با این خبر گفت:‌ با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت آموزشی دانشگاه و اعلام شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی، ظرفیت جدید در رشته‌های آموزشی قم ایجاد شد.


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: به استناد رأی صادره در دویست وهشتاد و هفتمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با موافقت دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با راه‌اندازی رشته فوق تخصصی گوارش و کبد بالغین در بیمارستان شهید بهشتی و خدمات بهداشتی درمانی قم با ظرفیت پذیرش 2 دستیار موافقت شد.


وی بیان داشت: این موضوع بسیار ارزشمند و اقدامی مهم در امر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم بوده که برای اولین بار در این دانشگاه رشته فوق تخصصی دایر می‌شود.


دکتر حرمتی ضمن تشکر از تلاش‌های مدیران و همکاران معاونت آموزشی دانشگاه عنوان کرد:امیدواریم با حمایت‌های همه جانبه ریاست دانشگاه بتوانیم در آینده نزدیک تعداد 7 رشته فوق تخصص و فلوشیپ دیگر را که در حال پیگیری آن از وزارت متبوع هستیم را راه اندازی کنیم.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 53032

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید