• 1400/11/07 - 18:43
  • 1134
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تعطیلی مرکز غیر مجاز پوست و مو

در پی شکایات واصله به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص فعالیت افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی در مطب پزشک غیرمجاز و فاقد صلاحیت در امور پزشکی و ارائه خدمات پزشکی پوست و مو به مراجعین،یک مرکز غیر مجاز پوست و مو پلمپ شد و خاطیان به مراجع قضایی ارجاع شدند.

پیرو شکایت واصله به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص فعالیت افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی در مطب پزشک و بررسی موضوع و بازرسی از مکان مورد نظر، دخالت در امور پزشکی محرز شد و با توجه به عدم رعایت قانون مربوط به امور پزشکی و دارویی و مداخله افراد غیرمجاز و فاقد صلاحیت در امور پزشکی و ارائه خدمات پزشکی پوست و مو به مراجعین، موضوع به معاون دادستان گزارش و با اخذ دستور قضایی، محل فعالیت ایشان توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه با همکاری کارشناسان غذا و دارو و نیروی انتظامی پلمپ و خاطیان به مراجع قضایی ارجاع شدند.

مدیرنظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه گفت: انجام اقدامات زیبایی پزشکی نظیر تزریق فیلر، بوتاکس و … توسط افراد فاقد صلاحیت درمانی (حتی زیر نظر پزشک) ممنوع بوده و با عنوان مجرمانه «مداخله غیرمجاز در امور پزشکی» قابل تعقیب قضایی است.

وی افزود: از همشهریان تقاضا میکنیم در صورت مشاهده فعالیت اینگونه افراد نسبت به گزارش تخلف از طریق سامانه ۱۹۰ اقدام نمایند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 49548

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید