دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تولیت مسجد مقدس جمکران

در دیدار دکتر مهدی مصری با حجت‌الاسلام‌والمسلمین اجاق نژاد بر تقویت خدمات سلامت و گسترش سلامت معنوی تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه این مکان مقدس در عرصه فرهنگی و گسترش فرهنگ مهدویت گفت: این مسجد آمادگی دارد با همکاری حوزه سلامت در زمینه گسترش سلامت معنوی اقدامات مناسب را برنامه‌ریزی و اجرا کند.

وی با بیان اینکه ارادتمندان امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در روزهای مختلف سال به ویژه در شب‌های چهارشنبه، روزهای پنج‌شنبه و جمعه و ایام نیمه شعبان حضور گسترده‌ای در این مکان مقدس دارند توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در اطراف مسجد مقدس جمکران را خواستار شد.

 دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم در این دیدار با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین اجاق نژاد به‌عنوان تولیت مسجد مقدس جمکران برای ایشان در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد.

 وی راه‌اندازی مرکز جامع اورژانس با بستر درمانی، تقویت اورژانس ۱۱۵ در اطراف مسجد مقدس جمکران و ایجاد پایگاه سلامت در راستای طرح سلامت خانواده را از اهداف و برنامه‌های این دانشگاه برای این مکان مقدس برشمرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش زیارت سلامت گردشگری در ماه‌های آینده در قم بر اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مسجد مقدس جمکران در این همایش تأکید کرد.

پورامینی قائم‌مقام تولیت مسجد مقدس جمکران هم در این دیدار از خدمات ارزشمند اورژانس ۱۱۵ و رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی به‌واسطه حضور مستمر و میدانی در مراسم‌های مختلف ملی و مذهبی در ایام جشن نیمه شعبان و اربعین حسینی در ارائه خدمات به زائران و نمازگزاران  قدردانی و ابراز امیدواری کرد این فعالیت‌ها با همکاری دوجانبه دانشگاه علوم پزشکی و مسجد مقدس جمکران تقویت شود

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید