تجلیل معاونین و مسئولان مراکز دانشگاه علوم پزشکی قم از مدافعان امنیت به مناسبت هفته فراجا

معاونین فرهنگی دانشجویی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم و همچنین مدیر مرکز آموزشی درمانی کامکار- عرب نیا به مناسبت هفته فراجا به دیدار جمعی از مسئولان فراجای استان رفته و از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان قدردانی به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر ثاراله شجاعی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه به همراه دکتر فخاریان قمی مدیر امور  بیماری‌ها و مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه و کردی مدیر امور حقوقی دانشگاه به دیدار جمعی از مسئولان فراجای استان رفته و با اهدای گل از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی آنان قدرانی به عمل آوردند.

دکتر اصغری معاون بهداشتی دانشگاه نیز به همراه تعدادی از مسئولان مرکز بهداشت استان و شهرستان ضمن حضور در دفتر معاونت بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی استان قم،  فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به مسئولین و پرسنل آن معاونت تبریک گفتند.

در این دیدار صمیمی  رئیس مرکز بهداشت استان  ضمن توسل به حضرت زینب(س) و شهدای نیروی انتظامی و آرزوی احسن حال برای کلیه دست‌اندرکاران حوزه تأمین امنیت اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های مشترکی که نیروی انتظامی و مرکز بهداشت می‌توانند انجام دهند بحث سلامت اجتماعی است که علاوه بر مشارکت بخش‌های مختلف جامعه نقش نیروی انتظامی بسیار ویژه و پررنگ است.

 دکتر اصغری ضمن اظهار امیدواری بر همکاری‌های همه‌جانبه و مشارکت بیشتر نیروی انتظامی در حوزه سلامت اجتماعی گفت: برای موفقیت در هر کاری باید همه سازمان‌ها و تشکل‌های مرتبط با موضوع پیوند کاری داشته و برای رفع گرفتاری مردم و تأمین سلامت آن‌ها تلاش کنند.

همچنین علیرضا خاکیان مدیریت مرکز آموزشی درمانی کامکار- عرب نیا نیز همراه با مسئول حراست بیمارستان با حضور در کلانتری هم‌جوار بیمارستان و در نشستی صمیمی به مناسبت هفته فراجا از زحمات و تلاش‌های کادر محترم نیروی انتظامی در انجام حفظ امنیت منطقه و همکاری در امر حراست بیمارستان قدردانی و صمیمانه تقدیر و تشکر کردند.

قدردانی از تلاش زحمتکشان و تلاشگران فراجا در مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیرین سلامت از دیگر اقدامات مسئولان جامعه سلامت استان در راستای تقدیر از زحمات حافظان امنیت این مرز و بوم بود که انجام  شد.

کارکنان نیروی انتظامی مستقر در مجتمع، به دفتر ریاست دعوت‌شده و با اهداء لوح و گل و پذیرایی، از این عزیزان که حافظان امنیت این مرز و بوم و همچنین حافظان امنیت این مجتمع هستند قدردانی به عمل آمد.

همچنین مسئولان مجتمع از کارکنان کلانتری 25 به‌صورت حضوری با اهداء گل و شیرینی قدردانی کردند.

 

 

 

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید