• 1402/04/10 - 13:41
  • 809
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با مدیرکل بازرسی استان

دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با حجت الاسلام طالبی مدیرکل بازرسی استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در ادامه دیدارهای رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با مسئولان دستگاه قضا در استان که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، دکتر مصری رئیس دانشگاه به همراه دکتر مجید محبی درمان، دکتر پوررضا معاون توسعه، حجت الاسلام و المسلمین طاهری مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگا و رضا کردی مدیر امور حقوقی دانشگاه امروز به دیدار حجت الاسلام طالبی مدیرکل بازرسی استان رفتند.

 
وی در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: نقش موثر سازمان بازرسی در کشور و استان قم بر کسی پوشیده نیست و کمک ها و راهنمایی های این سازمان موجب ارتقای فعالیت های مجموعه های خدمات رسان به مردم می شود.


دکتر مصری عنوان داشت: دانشگاه علوم پزشکی قم با سازمان بازرسی ارتباط تنگانگی داشته و تمام تلاش و برنامه ریزی های ما بر آن است که بتوانیم بر اساس برنامه ها و همچنین نظارت های انجام شده مشکلات را برطرف کنیم.


حجت الاسلام طالبی مدیرکل بازرسی استان قم نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به خدمات گسترده این مجموعه بهداشتی درمانی و آموزشی اشاره کرد و گفت: خدمات عظیم مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم بر کسی پوشیده نیست و از این رو باید بکوشیم تا در راستای رضایت همشهریان گام برداریم.


وی تصریح کرد: خدمات سلامت محور مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم، اهمیت ویژه ای دارد امیدواریم بتوان روز به روز در بهبود ارائه خدمات و کیفی کردن آن گام برداشت.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 57769
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید