• 1402/09/11 - 10:50
  • 426
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از دست‌اندرکاران برتر کارنامه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی قم

دکتر فرشیدی معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از دست‌اندرکاران برتر کارنامه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی قم تقدیر کرد.

به گزارش وبدا قم، دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به دست‌اندرکاران برتر کارنامه جوانی جمعیت دانشگاه‌های علوم پزشکی از آنان تقدیر به عمل آورد.
 
در نامه تقدیر معاون بهداشتی وزارت بهداشت به دست‌اندرکاران برتر کارنامه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی قم آمده است: حرکت، پویایی، شادابی و نشاط از نشانه‌های جامعه جوان بوده و جوانی جمعیت، اصلی راهبردی و مؤثر در پیشرفت و اقتدار آفرینی کشور عزیز اسلامی‌مان به شمار می‌آید.
 
در ادامه این تقدیرنامه آمده است: سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای جوانی جمعیت در دولت سیزدهم، مرهون تلاش‌ها و زحمات مشفقانه فعالان این حوزه بوده و قدردانی از اقدامات انجام‌شده در اجرای سیاست‌های کلی جمعیت، نماد حمایت از ساحت ارجمند خانواده، فرهنگ‌سازی ازدواج و افزایش نسل محسوب می‌شود.
 
در پایان این تقدیرنامه خاطرنشان شده است: به همین انگیزه، از تلاش‌ها و خدمات صادقانه جناب‌عالی که منجر به کسب رتبه خوب در کارنامه جوانی جمعیت دانشگاه/دانشکده‌های علوم پزشکی کشور شده است، صمیمانه سپاسگزاری نموده، توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
  • گروه خبری : اخبار,عکس و گزارش تصویری,جوانی جمعیت
  • کد خبر : 59451

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید