• 1401/12/16 - 11:32
  • 1074
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر خدمات رسانی هر چه بیشتر به زائران نیمه شعبان

دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر خدمات رسانی و تلاش برای ارائه فعالیت های بهداشتی و درمانی مطلوب به زائران در مسجد مقدس جمکران تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مهدی مصری امروز در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان میلاد امام زمان(عج) گفت: در این ایام، قم و به ویژه مسجد مقدس جمکران کانون تمام نگاه ها و محل حضور زائران و منتظران آن حضرت می شود.
 
وی افزود: ضروری است که ما به عنوان متولی سلامت استان، در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر به زائران تلاش کرده و با فراهم کردن امکانات در راستای خدمات رسانی گام بر داریم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: تیم های درمانی و واکنش سریع و همچنین تیم های بهداشتی در مسجد مقدس جمکران مستقر بوده و در مسیر منتهی به مسجد نیز علاوه بر تیم های بهداشتی، تیم های اورژانس 115 نیز حضور خواهند داشت.
 
دکتر مصری عنوان داشت: تمامی خدمات بهداشتی و درمانی به زائران انجام و تیم ها و نیروها در آماده باش کامل بوده تا شاهد بروز مشکل نباشیم.
 
وی افزود: در درمانگاه دارالشفای مسجد مقدس جمکران نیز، پزشکان و متخصصان حضور داشته و خدمات رسانی خواهند کرد و علاوه بر آن مراکز درمانی سطح شهر نیز به عنوان نیروهای پشتیبان در خدمت زائران خواهند بود.
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 56592

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید